W marcu 2004 rozpoczęła się kampania propagująca oszczędny sposób życia i przekonująca rodziny do oszczędzania energii elektrycznej i gazu. Prognozy pokazują, że zużycie tych czynników wzrośnie w USA w następnych 20 latach aż o 50%, a wraz z nim – zanieczyszczenie środowiska. Bohaterem kampanii jest marnujący energię elektryczną odrażający prosiak, który ma zmotywować najmłodszych odbiorców do oszczędności (poprzez bycie Pogromcą Świniaka). Zachętą dla dorosłych jest przekonywanie, że oszczędność energii w domu to po prostu oszczędność pieniędzy, a także dbałość o środowisko naturalne dla przyszłych pokoleń. Inicjatorem akcji była amerykańska koalicja biznesu, instytucji rządowych, konsumenckich i ekologicznych The Alliance to Save Energy.
Reklamy pojawiły się w radiu, telewizji, w prasie i na outdoorze. Kreację przygotowała agencja TracyLocke.
zobacz także
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
30.05.2025Kreacje / printy
Real Reality Show
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…