W marcu 2004 rozpoczęła się kampania propagująca oszczędny sposób życia i przekonująca rodziny do oszczędzania energii elektrycznej i gazu. Prognozy pokazują, że zużycie tych czynników wzrośnie w USA w następnych 20 latach aż o 50%, a wraz z nim – zanieczyszczenie środowiska. Bohaterem kampanii jest marnujący energię elektryczną odrażający prosiak, który ma zmotywować najmłodszych odbiorców do oszczędności (poprzez bycie Pogromcą Świniaka). Zachętą dla dorosłych jest przekonywanie, że oszczędność energii w domu to po prostu oszczędność pieniędzy, a także dbałość o środowisko naturalne dla przyszłych pokoleń. Inicjatorem akcji była amerykańska koalicja biznesu, instytucji rządowych, konsumenckich i ekologicznych The Alliance to Save Energy.
Reklamy pojawiły się w radiu, telewizji, w prasie i na outdoorze. Kreację przygotowała agencja TracyLocke.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!
-
02.04.2024
Nie bądź jak Bartek i Agata