InstaWeather to aplikacja na smartfony łącząca funkcje Instagramu z aplikacją pokazującą aktualną pogodę w wybranym miejscu. Fundación Gente de la Calle (Fundacja Ludzie Ulicy) stworzyła kampanię „Reality has no filters” („Rzeczywistość nie ma filtrów”) której hasło odnosi się do filtrów koloru, jakich można używać w aplikacji Instagram. Zdjęcia, bez żadnych upiększeń, ukazują bezdomnych na ulicach różnych miast Chile. Również dane pogodowe są prawdziwe – zimno daje się we znaki tym bardziej, kiedy jest się bezdomnym spędzającym noc na ulicy. Głównym celem kampanii skierowanej do ogółu społeczeństwa, wolontariuszy czy darczyńców jest budowanie świadomości problemu jakim jest bezdomność.
Kreację przygotowała agencja Mayo Draft Fcb z Santiago.
Agnieszka Strzępka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego