Od 2 listopada do 24 grudnia 2009 r., w ramach globalnej kampanii „1 euro to majątek” sklepy IKEA sprzedały 7 milionów pluszaków. Wynik ten oznacza, że dzięki hojności swoich klientów IKEA przekaże w tym roku 7 milionów euro na budowę szkół w Afryce oraz rozwój edukacji wśród dzieci w Wietnamie, Pakistanie, Rosji i na Wybrzeżu Kości Słoniowej, poprzez projekty realizowane przez UNICEF i Save the Children.
– Tegoroczny wynik jest dla nas bardzo miłą niespodzianką – w efekcie kampanii „1 euro to majątek” sklepy IKEA w całej Polsce przekażą aż 217.536 euro na rzez pomocy dzieciom. Jest to prawie 30% więcej niż w zeszłym roku.– zauważa Aleksandra Sikora z Biura Prasowego IKEA.
Dodatkowo we wszystkich polskich sklepach IKEA były ustawione specjalne pojemniki, do których można było wrzucić zakupionego w ramach kampanii pluszaka. W ten sposób zebrano ponad 6 tysięcy zabawek, które firma przekaże małym pacjentom w wybranych lokalnych szpitalach.
Klienci, którzy zakupili pluszaki dla chorych dzieci wsparli jednocześnie globalną kampanię – od każdej zabawki wrzuconej do specjalnego pojemnika, IKEA przekazała 1 euro na rzecz projektów realizowanych przez UNICEF.
Od pierwszej edycji kampanii „1 euro to majątek”, IKEA przeznaczyła ponad 23.7 milionów euro na poprawę szans życiowych dzieci w ponad 30 krajach w Afryce, Azji, oraz Środkowej i Wschodniej Europie.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!