logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Podziękowania od 7 milionów pluszaków
29.01.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Podziękowania od 7 milionów pluszaków



Od 2 listopada do 24 grudnia 2009 r., w ramach globalnej kampanii „1 euro to majątek” sklepy IKEA sprzedały 7 milionów pluszaków. Wynik ten oznacza, że dzięki hojności swoich klientów IKEA przekaże w tym roku 7 milionów euro na budowę szkół w Afryce oraz rozwój edukacji wśród dzieci w Wietnamie, Pakistanie, Rosji i na Wybrzeżu Kości Słoniowej, poprzez projekty realizowane przez UNICEF i Save the Children.

– Tegoroczny wynik jest dla nas bardzo miłą niespodzianką – w efekcie kampanii „1 euro to majątek” sklepy IKEA w całej Polsce przekażą aż 217.536 euro na rzez pomocy dzieciom. Jest to prawie 30% więcej niż w zeszłym roku.– zauważa Aleksandra Sikora z Biura Prasowego IKEA.

Dodatkowo we wszystkich polskich sklepach IKEA były ustawione specjalne pojemniki, do których można było wrzucić zakupionego w ramach kampanii pluszaka. W ten sposób zebrano ponad 6 tysięcy zabawek, które firma przekaże małym pacjentom w wybranych lokalnych szpitalach.

Klienci, którzy zakupili pluszaki dla chorych dzieci wsparli jednocześnie globalną kampanię – od każdej zabawki wrzuconej do specjalnego pojemnika, IKEA przekazała 1 euro na rzecz projektów realizowanych przez UNICEF.

Od pierwszej edycji kampanii „1 euro to majątek”, IKEA przeznaczyła ponad 23.7 milionów euro na poprawę szans życiowych dzieci w ponad 30 krajach w Afryce, Azji, oraz Środkowej i Wschodniej Europie.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek