Śmierć stojąca groźnie za lustrem przy drodze w chińskiej kampanii drogowej z czerwca br. miała skłonić kierowców do unikania picia alkoholu przed prowadzeniem samochodu. Po dwóch drinkach poziom skupienia w trakcie jazdy autem spada do 76% (The truth. After two drinks, your attention while driving will diminish by up to 76%. CAA reminds you not to drink and drive.). To wystarcza by widzieć drogę w inny sposób niż ona faktycznie wygląda.
Nazwa kampanii:
Mirror
Czas:
2008.6.1 - 2008.6.21
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Chiny
Nadawca:
China Automobile Association
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Ice Cream Communications
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
The truth. After two drinks, your attention while driving will diminish by up to 76%. CAA reminds you not to drink and drive.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji