Śmierć stojąca groźnie za lustrem przy drodze w chińskiej kampanii drogowej z czerwca br. miała skłonić kierowców do unikania picia alkoholu przed prowadzeniem samochodu. Po dwóch drinkach poziom skupienia w trakcie jazdy autem spada do 76% (The truth. After two drinks, your attention while driving will diminish by up to 76%. CAA reminds you not to drink and drive.). To wystarcza by widzieć drogę w inny sposób niż ona faktycznie wygląda.
Nazwa kampanii:
Mirror
Czas:
2008.6.1 - 2008.6.21
Nadawca:
China Automobile Association
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Ice Cream Communications
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
The truth. After two drinks, your attention while driving will diminish by up to 76%. CAA reminds you not to drink and drive.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz


