Klientki, które kupiły poduszki firmy Mio, spotkała w domu niemiła niespodzianka. Szwedzka sieć salonów meblowych, w październiku zeszłego roku wprowadziła do sprzedaży specjalne różowe poduszki, mające na celu przypominać klientkom o samodzielnym, regularnym badaniu piersi.
Kobiety, które kupiły ten produkt, nie wiedziały jednak, że we wnętrzu każdej z poduszek producent ukrył drugą, dużo mniejszą. Można ją było odkryć wyłącznie przy pomocy dłoni, podobnie jak wykrywa się zmiany nowotworowe. Jeśli kobiecie udało się odnaleźć ukrytą poduszeczkę, znajdowała na niej podziękowanie za wzięcie udziału w akcji. W ten nietypowy sposób Mio przypomniał kobietom, że proste badanie może uratować im życie.
W krótkim filmie poświęconym akcji, Mio uświadamia, że rak piersi wykryty odpowiednio wcześnie najczęściej jest uleczalny. Kampanii towarzyszy hasło: A solution inspired by the problem („Rozwiązanie zainspirowane problemem”).
Akcja pod nazwą An uncomfortable cushion (Niewygodna poduszka) zyskała duży rozgłos w internecie, telewizji i prasie. Twórcom, agencji Milk, udało się zatem osiągnąć założony cel – szwedzkie kobiety po raz kolejny zainteresowały się tematem profilaktyki raka piersi.
A. Pisarek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland