Klientki, które kupiły poduszki firmy Mio, spotkała w domu niemiła niespodzianka. Szwedzka sieć salonów meblowych, w październiku zeszłego roku wprowadziła do sprzedaży specjalne różowe poduszki, mające na celu przypominać klientkom o samodzielnym, regularnym badaniu piersi.
Kobiety, które kupiły ten produkt, nie wiedziały jednak, że we wnętrzu każdej z poduszek producent ukrył drugą, dużo mniejszą. Można ją było odkryć wyłącznie przy pomocy dłoni, podobnie jak wykrywa się zmiany nowotworowe. Jeśli kobiecie udało się odnaleźć ukrytą poduszeczkę, znajdowała na niej podziękowanie za wzięcie udziału w akcji. W ten nietypowy sposób Mio przypomniał kobietom, że proste badanie może uratować im życie.
W krótkim filmie poświęconym akcji, Mio uświadamia, że rak piersi wykryty odpowiednio wcześnie najczęściej jest uleczalny. Kampanii towarzyszy hasło: A solution inspired by the problem („Rozwiązanie zainspirowane problemem”).
Akcja pod nazwą An uncomfortable cushion (Niewygodna poduszka) zyskała duży rozgłos w internecie, telewizji i prasie. Twórcom, agencji Milk, udało się zatem osiągnąć założony cel – szwedzkie kobiety po raz kolejny zainteresowały się tematem profilaktyki raka piersi.
A. Pisarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy