Klientki, które kupiły poduszki firmy Mio, spotkała w domu niemiła niespodzianka. Szwedzka sieć salonów meblowych, w październiku zeszłego roku wprowadziła do sprzedaży specjalne różowe poduszki, mające na celu przypominać klientkom o samodzielnym, regularnym badaniu piersi.
Kobiety, które kupiły ten produkt, nie wiedziały jednak, że we wnętrzu każdej z poduszek producent ukrył drugą, dużo mniejszą. Można ją było odkryć wyłącznie przy pomocy dłoni, podobnie jak wykrywa się zmiany nowotworowe. Jeśli kobiecie udało się odnaleźć ukrytą poduszeczkę, znajdowała na niej podziękowanie za wzięcie udziału w akcji. W ten nietypowy sposób Mio przypomniał kobietom, że proste badanie może uratować im życie.
W krótkim filmie poświęconym akcji, Mio uświadamia, że rak piersi wykryty odpowiednio wcześnie najczęściej jest uleczalny. Kampanii towarzyszy hasło: A solution inspired by the problem („Rozwiązanie zainspirowane problemem”).
Akcja pod nazwą An uncomfortable cushion (Niewygodna poduszka) zyskała duży rozgłos w internecie, telewizji i prasie. Twórcom, agencji Milk, udało się zatem osiągnąć założony cel – szwedzkie kobiety po raz kolejny zainteresowały się tematem profilaktyki raka piersi.
A. Pisarek
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku