Używane w barach podstawki pod piwo zmieniają się natychmiast po zetknięciu z dnem schłodzonego kufla lub butelki. 2000 podstawek z portretami kobiet i dzieci zadrukowane zostało specjalnym tuszem, który pod wpływem zimna zmienił kolor i utworzył siniaki na ich twarzach.
W ten drastyczny sposób autorzy kampanii chcą uświadomić osobom sięgającym po kolejną butelkę jak silny jest związek pomiędzy spożywaniem alkoholu a przemocą domową, która jest od lat ogromnym problemem mieszkańców Nowej Zelandii. Rzeczywistość pokazuje, że sprawcy przemocy fizycznej często zrzucają winę na alkohol i usprawiedliwiają się wypiciem o jedną butelkę za dużo. Celem kampanii jest zarówno powstrzymanie ich przed podnoszeniem ręki na najbliższych, jak i przekonanie świadków przemocy oraz jej ofiar do szukania wsparcia i pomocy u innych. Zapewnienie bezpieczeństwa w domach w Nowej Zelandii oraz uświadamianie, jak silnym katalizatorem przemocy domowej jest alkohol jest jednym z najważniejszych zadań jakie stawia przed sobą organizacja Shine, nadawca kampanii.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne