logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Podróżnicze inicjatywy społeczne w konkursie Travelery
23.02.2015
Tematy: Wydarzenia

Podróżnicze inicjatywy społeczne w konkursie Travelery



Ogłoszono nominacje w 9. edycji konkursu podróżniczego Travelery, organizowanego przez National Geographic. Nagrody będą wręczone w kategoriach Podróż Roku, Wyczyn Roku, Naukowe Odkrycie Roku, Książka Roku, Blog Travelerowca Roku, a także Społeczna Inicjatywa Roku – dla osób lub instytucji, które przyczyniają się do poprawy świadomości ekologicznej, ocalenia dzikiej przyrody lub dziedzictwa kulturowego.

W tej ostatniej kategorii nominowano akcje „Szpik na Szczyt” Fundacji Przeciwko Leukemii, „Na ratunek gniewoszowi” Towarzystwa Herpetologicznego Natrix, „Motocyklem do Mongolii” Fundacji Motocykliści Dzieciom, „Sklep Dobro Czynne 24″ Fundacji Dobra Fabryka”, a także „Rejsy Odkrywców” Fundacji Rejs Odkrywców. Fundacja Rejs Odkrywców otrzymała wyróżnienie w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2012 w kategorii Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm za akcję „Rejsy Odkrywców 2012. W maju na Zawiszy”, przeprowadzoną we współpracy z firmą JetLine. Fundacja organizuje pełnomorskie rejsy na żaglowcach, w które zabiera dzieci i młodzież z ośrodków opiekuńczo – wychowawczych. Aby wziąć w nich udział, podopieczni muszą wykazać się zaangażowaniem w naukę (np. poprawić stopnie) i działalność społeczną (np. zostać wolontariuszami).

Więcej informacji znajduje się na stronie travelery.national-geographic.pl/spoleczna-inicjatywa-roku.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek