Podróże kulinarne po śmietnikach
Tym razem nie o rywalizację między kucharzami chodzi, nie o zwycięstwa, posady, nie o smaki, ani aromaty, ale o zrobienie posiłku z rzeczy znalezionych w śmietniku. Popularne telewizyjne programy dotyczące gotowania jeszcze nie miały szansy zmierzyć się z takim wyzwaniem.
Spot przygotowany w ramach kampanii Unemployed Chef’s Kitchen (Kuchnia bezrobotnego kucharza) oparty na formule programu kulinarnego uświadamia, że rośnie liczba portugalskich rodzin, których dotknął kryzys oraz bezrobocie. Kulinarną inspirację potrzebną do przygotowania obiadu ze składników znalezionych w śmietniku, uzupełniają między innymi słowa narratora – że sekretem jest wybranie składników możliwe najwcześniej z rana, czy że na nieaktualną datę ważności wybranych produktów "można przymknąć oko".
Celem kampanii przygotowanej na zlecenie Sociedade Civil Solidária jest zbiórka pieniędzy i realne wsparcie dla rodzin, których boleśnie dotknął kryzys gospodarczy.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
-
15.11.2023
Bezpieczny (od)lot
-
13.11.2023
Plastik jest fantastik