Podróże kulinarne po śmietnikach
Tym razem nie o rywalizację między kucharzami chodzi, nie o zwycięstwa, posady, nie o smaki, ani aromaty, ale o zrobienie posiłku z rzeczy znalezionych w śmietniku. Popularne telewizyjne programy dotyczące gotowania jeszcze nie miały szansy zmierzyć się z takim wyzwaniem.
Spot przygotowany w ramach kampanii Unemployed Chef’s Kitchen (Kuchnia bezrobotnego kucharza) oparty na formule programu kulinarnego uświadamia, że rośnie liczba portugalskich rodzin, których dotknął kryzys oraz bezrobocie. Kulinarną inspirację potrzebną do przygotowania obiadu ze składników znalezionych w śmietniku, uzupełniają między innymi słowa narratora – że sekretem jest wybranie składników możliwe najwcześniej z rana, czy że na nieaktualną datę ważności wybranych produktów "można przymknąć oko".
Celem kampanii przygotowanej na zlecenie Sociedade Civil Solidária jest zbiórka pieniędzy i realne wsparcie dla rodzin, których boleśnie dotknął kryzys gospodarczy.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!