logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Podróże kulinarne po śmietnikach
17.01.2013
Tematy: Kampanie, Portugalia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Podróże kulinarne po śmietnikach

Your browser does not support the video tag.


Tym razem nie o rywalizację między kucharzami chodzi, nie o zwycięstwa, posady, nie o smaki, ani aromaty, ale o zrobienie posiłku z rzeczy znalezionych w śmietniku. Popularne telewizyjne programy dotyczące gotowania jeszcze nie miały szansy zmierzyć się z takim wyzwaniem.

Spot przygotowany w ramach kampanii Unemployed Chef’s Kitchen (Kuchnia bezrobotnego kucharza) oparty na formule programu kulinarnego uświadamia, że rośnie liczba portugalskich rodzin, których dotknął kryzys oraz bezrobocie. Kulinarną inspirację potrzebną do przygotowania obiadu ze składników znalezionych w śmietniku, uzupełniają między innymi słowa narratora – że sekretem jest wybranie składników możliwe najwcześniej z rana, czy że na nieaktualną datę ważności wybranych produktów "można przymknąć oko".

Celem kampanii przygotowanej na zlecenie Sociedade Civil Solidária jest zbiórka pieniędzy i realne wsparcie dla rodzin, których boleśnie dotknął kryzys gospodarczy.

Katarzyna Płaza



Nazwa kampanii:
Unemployed Chef’s Kitchen
Czas:
2012.12.27 - 2013.1.31
Nadawca:
Sociedade Civil Solidária
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Fuel Lisboa
Adresaci:
Osoby dorosłe





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek