logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  04.02.2014

Podręcznik o tworzeniu kampanii



Praktyczny przewodnik po tworzeniu i prowadzeniu udanych akcji społecznych pojawił się w polskim przedruku w ubiegłym roku dzięki Instytutowi Spraw Obywatelskich (INSPRO). Bestseller Chrisa Rose’a „Jak wygrywać kampanie – komunikacja dla zmian” został pozytywnie przyjęty i zrecenzowany przez liderów największych organizacji społecznych.

Książka Chrisa Rose’a jest skierowana do osób, które chcą zrealizować wszelkiego rodzaju kampanie, od społecznych i edukacyjnych po polityczne. Krok po kroku pokazuje wszystkie etapy pracy oraz demonstruje narzędzia niezbędne do zarządzania motywacją, analizą i komunikacją.

Dlaczego zdecydowaliśmy się wydać tę książkę? Ponieważ dobre serce i posiadanie racji to za mało, żeby wprowadzić zmianę społeczną (…) Jednocześnie daleki jestem od przekonania, że sama wiedza wystarczy. „Jak wygrywać kampanię?” jest dobrą próbą wypełnienia tej luki – tłumaczy Rafał Górski, kampanier INSPRO. Jest to druga, zaktualizowana edycja książki, uwzględniająca np. prowadzenie kampanii prezydenta Obamy czy firmy Apple.

Maciej Muskat, szef polskiego oddziału Greenpeace, pisze: Tak wiele dziedzin ma swoje studia i podręczniki, dzięki którym mamy stać się „wykwalifikowaną siłą roboczą”. Nie istnieją jednak książki mówiące o tym, jak wygrywać rzeczy, które są dla nas najważniejsze, które stanowią o naszej godności, zdrowiu czy przetrwaniu.

Fragment publikacji można przeczytać online, zamówienia są przyjmowane drogą elektroniczną pod tym linkiem.

Instytut Spraw Obywatelskich (INSPRO) działa od 2004, prowadzi różne inicjatywy i kampanie obywatelskie, m.in. „Tiry na tory” i „Obywatele decydują”.

Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym publikacji.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 01.07.2022

    Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 23.05.2022

    Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek