logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Podręcznik o tworzeniu kampanii
04.02.2014
Tematy: Wydarzenia

Podręcznik o tworzeniu kampanii



Praktyczny przewodnik po tworzeniu i prowadzeniu udanych akcji społecznych pojawił się w polskim przedruku w ubiegłym roku dzięki Instytutowi Spraw Obywatelskich (INSPRO). Bestseller Chrisa Rose’a „Jak wygrywać kampanie – komunikacja dla zmian” został pozytywnie przyjęty i zrecenzowany przez liderów największych organizacji społecznych.

Książka Chrisa Rose’a jest skierowana do osób, które chcą zrealizować wszelkiego rodzaju kampanie, od społecznych i edukacyjnych po polityczne. Krok po kroku pokazuje wszystkie etapy pracy oraz demonstruje narzędzia niezbędne do zarządzania motywacją, analizą i komunikacją.

Dlaczego zdecydowaliśmy się wydać tę książkę? Ponieważ dobre serce i posiadanie racji to za mało, żeby wprowadzić zmianę społeczną (…) Jednocześnie daleki jestem od przekonania, że sama wiedza wystarczy. „Jak wygrywać kampanię?” jest dobrą próbą wypełnienia tej luki – tłumaczy Rafał Górski, kampanier INSPRO. Jest to druga, zaktualizowana edycja książki, uwzględniająca np. prowadzenie kampanii prezydenta Obamy czy firmy Apple.

Maciej Muskat, szef polskiego oddziału Greenpeace, pisze: Tak wiele dziedzin ma swoje studia i podręczniki, dzięki którym mamy stać się „wykwalifikowaną siłą roboczą”. Nie istnieją jednak książki mówiące o tym, jak wygrywać rzeczy, które są dla nas najważniejsze, które stanowią o naszej godności, zdrowiu czy przetrwaniu.

Fragment publikacji można przeczytać online, zamówienia są przyjmowane drogą elektroniczną pod tym linkiem.

Instytut Spraw Obywatelskich (INSPRO) działa od 2004, prowadzi różne inicjatywy i kampanie obywatelskie, m.in. „Tiry na tory” i „Obywatele decydują”.

Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym publikacji.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek