Uchronić dzieci przed wirusem HIV – to cel niemieckiej kampanii zainaugurowanej 25 maja 2007 roku. Kreacje są dziełem agencji Jung von Matt, a kampanię zorganizowała Fundacja Michaela Sticha (Michael Stich Stiftung) – znanego tenisisty, która zajmuje się opieką i dostarczaniem lekarstw dla dzieci zakażonych HIV i chorych na AIDS oraz edukacją na temat HIV/AIDS.
Organizatorzy namawiają wszystkich, a szczególnie kobiety, do zdobywania wiedzy na temat prewencji HIV/AIDS i do wykonywania testów na obecność wirusa HIV („Informieren Sie sich. Machen Sie während der Schwangerschaft einen HIV-Test.”)
Z jednej strony na specjalne zaproszenie Kunstmesse ART Cologne zorganizowano wystawę plakatów, bardzo chętnie kupowanych na użytek prywatny, a także do placówek medycznych, a z drugiej strony kampania wywołała wiele kontrowersji w samych Niemczech i w Stanach Zjednoczonych, gdzie zakazano publicznego prezentowania kreacji z klęczącą nagą kobietą („Tylko 0.003 mm latexu dzieli życie od śmierci”)
Nośnikami kampanii, oprócz plakatów, reklam w prasie, w telewizji i w kinach, były też wielkie naklejki na autobusach (10 linii) w Hamburgu.
K. Figurska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?