logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  10.04.2009

Podatek na rodziców



Chcąc przypomnieć podatnikom o idei przekazywania 1% podatku, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce prowadzi kampanię „Niewiele trzeba by pomóc. Wystarczy Twój 1%”.

Kampania będzie trwała do końca kwietnia. Pozyskane pieniądze Stowarzyszenie przeznaczy na utrzymanie swoich podopiecznych oraz zapewnienie im szczęśliwego dzieciństwa. Obecnie w czterech Wioskach Dziecięcych wychowuje się 440 opuszczonych i osieroconych dzieci. – Wioski Dziecięce to wyjątkowa idea stworzenia rodziny i normalnego dzieciństwa –mówi Piotr Adamczyk. Poza Piotrem Adamczykiem i Magdaleną Cielecką kampanię popierają też Aleksandra Justa, Zbigniew Zamachowski, Paulina Holtz oraz Tomasz Jacyków.

Jak co roku w przygotowaniu kreacji kampanii, SOS Wioski Dziecięce nieodpłatnie wsparła agencja reklamowa BBDO Warszawa. Agencja interaktywna Orbita przygotowała pro bono stronę internetową www.1-procent.org. Z witryny można pobrać program PIT-y 2008. W pozyskiwaniu bezpłatnych powierzchni reklamowych tradycyjnie już pomógł dom mediowy Starcom.

Stowarzyszenie otrzymało za darmo powierzchnie w ponad 45 tytułach prasowych. Spot telewizyjny emitowany jest w takich stacjach, jak AleKino, Planete, Canal +, Kuchnia, DOMO, MiniMini, ZigZap, Hyper, National Geographic, Fox life, Comedy Central, VH1, BBC, Discovery Word, Discovery Science oraz Religia TV.

W internecie swoje wolne powierzchnie przekazały m.in. Gadu-Gadu, eHoliday.pl, Gazeta.pl, Idg.pl, Senior.pl, GoldenLine.pl, Wysylkowa.pl, Lot.pl. Ważnym partnerem kampanii są firmy Clear Channel oraz Ströer Media, które udostępniły stowarzyszeniu nośniki reklamy zewnętrznej.

Ideę przekazywania 1% podatku dochodowego promować też będą ulotki i plakaty dystrybuowane dzięki uprzejmości wielu partnerów, mi.in: Galerii Centrum, Yes, Księgarni Matras, IDS Medical Services, IC Companys, Pepe Jeans, I.O. Venezia, New Age Media, Księgarni Wysyłkowej, Deutsche Bank, Tupperware, SWPS, Dr.Oetker, Almi Decor, Wkra, Carrefour.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek