Ta ciekawa kampania pod hasłem „Podaj pomocną dłoń naturze” („Give a hand to wildlife”) z początku 2007 roku nominowana była do nagrody na festiwalu reklamowym w Cannes. Została wykonana dla Szwajcarskiego oddziału WWF przez miejscową filię agencji Saatchi&Saatchi. Autorem malunków dłoni (wykonanych naprawdę, nie w Photoshopie) jest Guido Daniele.
Dosłowne zobrazowanie hasła i pomysłu na tę kampanię przypomina o tym, że człowiek także jest częścią Natury i jest mu ona, przynajmniej fizycznie, bliska. Z tego też powodu, nadal powinien czuć się za nią odpowiedzialny.
opr. mateoosz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?