Aby zobaczyć na co zbierane są pieniądze trzeba zmierzyć się ze zdrapką. Dla dzieci to świetna zabawa, dla rodziców niewielki wydatek, a dla potrzebujących – realna pomoc. Ofiarodawcy na rzecz „African Angel” mogli natychmiast obejrzeć efekt swojej dobroczynności.
W Międzynarodowy Dzień Dziecka, obchodzony w Niemczech 20 września, African Angel, organizacja wspierająca rozwój szkolnictwa w Afryce, wystawiła w Düsseldorfie plakat reklamowy ze zdjęciem – zdrapką. Fotografia przedstawia bosego, zaniedbanego chłopca na tle afrykańskich slumsów. Pod obrazem kryje się jednak drugie, zupełnie inne zdjęcie. Aby je zobaczyć, trzeba zdrapać wierzchnią warstwę plakatu. Można to zrobić monetą, którą potem wrzuca się do stojącej obok puszki z logo organizacji. Dzięki kolejnym dotacjom, darczyńcy odsłaniają obraz przedstawiający cel zbiórki pieniężnej. To klasa szkolna, gdzieś w Afryce. Chłopiec z pierwszego plakatu stoi pod tablicą i uśmiecha się. Zaangażowanie w akcję przynosi bardzo wymierne efekty – udowadnia kampanijna kreacja.
Kampania „With immediate effect” ("Z efektem natychmiastowym") jest realizowana również za pomocą aplikacji na telefon komórkowy. Ruch palca na ekranie telefonu powoduje przesuwanie się monety po obrazie i „ścieranie” wierzchniej fotografii. Kliknięcie na odpowiednią ikonkę powoduje automatyczne przekazanie 1 Euro na działalność African Angel.
M. Dembińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór