Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Pod prawdziwą presją
Macierzyństwo wygląda różowo tylko na zdjęciach i filmach. W rzeczywistości aż 7 na 10 kobiet po urodzeniu dziecka doświadcza dolegliwości psychicznych i emocjonalnych o rozmaitym nasileniu, od tzw. baby blues, poprzez lęki aż po depresję poporodową.
Baby Dove, marka kosmetyczna unikająca idealizacji w swoich materiałach reklamowych, postanowiła ukazać to za pomocą filmu „Under Pressure” – w warstwie muzycznej będącego coverem słynnego hitu zespołu Queen i Davida Bowiego. W klipie wystąpiły prawdziwe matki, borykające się z realnymi wyzwaniami pierwszych tygodni macierzyństwa, zaś utwór wykonała piosenkarka Claudia Gomes, która sama zmagała się z depresją poporodową.
Nazwa kampanii:
#OneRealPressure
Czas:
2022.4
Nadawca:
Baby Dove
Media:
film
zobacz także
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników