Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 31.08.2022
Pod prawdziwą presją
Macierzyństwo wygląda różowo tylko na zdjęciach i filmach. W rzeczywistości aż 7 na 10 kobiet po urodzeniu dziecka doświadcza dolegliwości psychicznych i emocjonalnych o rozmaitym nasileniu, od tzw. baby blues, poprzez lęki aż po depresję poporodową.
Baby Dove, marka kosmetyczna unikająca idealizacji w swoich materiałach reklamowych, postanowiła ukazać to za pomocą filmu „Under Pressure” – w warstwie muzycznej będącego coverem słynnego hitu zespołu Queen i Davida Bowiego. W klipie wystąpiły prawdziwe matki, borykające się z realnymi wyzwaniami pierwszych tygodni macierzyństwa, zaś utwór wykonała piosenkarka Claudia Gomes, która sama zmagała się z depresją poporodową.
Nazwa kampanii:
#OneRealPressure
Czas:
2022.4
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Baby Dove
Media:
film
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
DeepSteki
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
22.11.2023
Prawda jest taka