Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 31.08.2022
Pod prawdziwą presją
Macierzyństwo wygląda różowo tylko na zdjęciach i filmach. W rzeczywistości aż 7 na 10 kobiet po urodzeniu dziecka doświadcza dolegliwości psychicznych i emocjonalnych o rozmaitym nasileniu, od tzw. baby blues, poprzez lęki aż po depresję poporodową.
Baby Dove, marka kosmetyczna unikająca idealizacji w swoich materiałach reklamowych, postanowiła ukazać to za pomocą filmu „Under Pressure” – w warstwie muzycznej będącego coverem słynnego hitu zespołu Queen i Davida Bowiego. W klipie wystąpiły prawdziwe matki, borykające się z realnymi wyzwaniami pierwszych tygodni macierzyństwa, zaś utwór wykonała piosenkarka Claudia Gomes, która sama zmagała się z depresją poporodową.
Nazwa kampanii:
#OneRealPressure
Czas:
2022.4
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Baby Dove
Media:
film
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu