Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 31.08.2022
Pod prawdziwą presją
Macierzyństwo wygląda różowo tylko na zdjęciach i filmach. W rzeczywistości aż 7 na 10 kobiet po urodzeniu dziecka doświadcza dolegliwości psychicznych i emocjonalnych o rozmaitym nasileniu, od tzw. baby blues, poprzez lęki aż po depresję poporodową.
Baby Dove, marka kosmetyczna unikająca idealizacji w swoich materiałach reklamowych, postanowiła ukazać to za pomocą filmu „Under Pressure” – w warstwie muzycznej będącego coverem słynnego hitu zespołu Queen i Davida Bowiego. W klipie wystąpiły prawdziwe matki, borykające się z realnymi wyzwaniami pierwszych tygodni macierzyństwa, zaś utwór wykonała piosenkarka Claudia Gomes, która sama zmagała się z depresją poporodową.
Nazwa kampanii:
#OneRealPressure
Czas:
2022.4
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Baby Dove
Media:
film
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie