logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pod makijażem
10.05.2008
Tematy: Kampanie, Szwajcaria, Walka z przemocą

Pod makijażem

Your browser does not support the video tag.


Do przemocy domowej dochodzi regularnie w co 10. szwajcarskim domu, niezależnie od statusu społecznego zamieszkujących w nim osób. W najczęstszych wypadkach sprawcami przemocy są mężczyźni. Agresja ukierunkowana jest na ich partnerki i dzieci.

1.04.2007 w Zürichu weszła w życie nowa ustawa o ochronie przed przemocą domową. Nowością jest, że od tego czasu policja może w ciągu 14 dni wyrzucić sprawcę z domu, może zabronić mu przekraczać określone terytorium i kontaktować się z poszkodowanymi.

Wzbudzający sensację plakat kampanii "Stopp häusliche Gewalt", przedstawiający seksownie umalowane usta z wybitymi przednimi zębami, ma za zadanie wezwać do walki z przemocą domową – do reagowania i nie pozostawania biernym.

Reklamy kampanii pojawiły się w czasopismach, w środkach komunikacji miejskiej, na plakatach, a spot reklamowy w kinach.

Kampanię zainicjowała organizacja Die Zürcher Frauenzentrale, a wykonała ją agencja Publicis.
k.figurska



Nazwa kampanii:
Stopp häusliche Gewalt
Czas:
2007.4.1 - 2007.4.30
Nadawca:
Die Zürcher Frauenzentrale
Media:
Prasa, kina, plakaty
Wykonawca:
Publicis (Zürich)
Adresaci:
Wszyscy, a w szczególności mężczyźni
Hasło kampani:
Stopp häusliche Gewalt (Stop przemocy domowej)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek