Od 24 czerwca trwa kampania „Dom Dobrej Energii” zainicjowana przez trzy międzynarodowe koncerny – Bosch, Junkers, Osram. Kampania ma na celu edukację społeczeństwa na temat konieczności oszczędzania energii. Oficjalny patronat nad akcją objęła Krajowa Agencji Poszanowania Energii.
W ramach akcji na stronie www.domdobrejenergii.pl można zapoznać sie z informacjami na temat nowoczesnych rozwiązań, które pomogą obniżyć ilość zużywanej energii czy to poprzez zmianę codziennych przyzwyczajeń czy też wybór energooszczędnych produktów i urządzeń.
Kampania medialna zachęca do świadomego zarządzania energią we własnym domu.
Kampanię realizuje agencja Pegasus. Firma Bosch jest producentem AGD, Junkers – urządzeń grzewczych, Osram – żarówek.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów