Od 24 czerwca trwa kampania „Dom Dobrej Energii” zainicjowana przez trzy międzynarodowe koncerny – Bosch, Junkers, Osram. Kampania ma na celu edukację społeczeństwa na temat konieczności oszczędzania energii. Oficjalny patronat nad akcją objęła Krajowa Agencji Poszanowania Energii.
W ramach akcji na stronie www.domdobrejenergii.pl można zapoznać sie z informacjami na temat nowoczesnych rozwiązań, które pomogą obniżyć ilość zużywanej energii czy to poprzez zmianę codziennych przyzwyczajeń czy też wybór energooszczędnych produktów i urządzeń.
Kampania medialna zachęca do świadomego zarządzania energią we własnym domu.
Kampanię realizuje agencja Pegasus. Firma Bosch jest producentem AGD, Junkers – urządzeń grzewczych, Osram – żarówek.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie