logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pociągi bez tytoniu – kampania PKP Intercity
04.11.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pociągi bez tytoniu – kampania PKP Intercity



15 listopada 2010 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych. Oznacza to, że w miejscach publicznych, w tym także w pociągach, zostanie wprowadzony całkowity zakaz palenia. Firma PKP Intercity S.A. wraz z kampanią Komisji Europejskiej „HELP – dla życia bez tytoniu” przygotowała akcję informacyjną dla podróżnych.

Kampania trwa od 1 do 15 listopada. W tym czasie rozdystrybuowanych zostanie ponad 20 tys. ulotek informacyjnych o tym, jak poradzić sobie z nałogiem, gdzie szukać pomocy oraz jakie korzyści wiążą się z rzuceniem palenia. Informatory rozdawane będą bezpłatnie w kasach biletowych, Centrach Obsługi Klienta, punktach informacyjnych, Strefie VIP oraz w pociągach TLK.

– Zdajemy sobie sprawę, że dla części naszych pasażerów wprowadzenie zakazu palenia może być sporym utrudnieniem, dlatego chcemy ich odpowiednio wcześnie poinformować i przygotować do zmian. Dbamy także o to, aby wszyscy nasi pracownicy mający na co dzień kontakt z klientem, w razie jakichkolwiek pytań podróżnych mogli udzielić kompleksowej informacji w tym temacie. – mówi Małgorzata Sitkowska Rzecznik Prasowy PKP Intercity.

– W obliczu nadchodzących zmian w przepisach, ważne jest dotarcie z tym przesłaniem do osób, które chcą zerwać z tytoniowym nałogiem. Celem wspólnej akcji „HELP- dla życia bez tytoniu” i PKP Intercity S.A. jest poinformowanie podróżnych nie tylko o samym zakazie palenia papierosów w pociągach, ale także zapewnienie ich, że w tej sytuacji nie muszą pozostać sam na sam z problemem, w której stawia ich nałóg. – podkreśla Katarzyna Rąkowska, koordynator kampanii „HELP – dla życia bez tytoniu”.

Informacja o zakazie palenia wyświetlana będzie na monitorach w okienkach kas biletowych oraz na ekranach plazmowych na dworcach w Warszawa Centralna i Poznań Główny. Na stacjach Warszawa Centralna, Warszawa Wschodnia i Zachodnia wygłaszany będzie również specjalny komunikat informacyjny.

Partnerem akcji jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek