logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  04.11.2010

Pociągi bez tytoniu – kampania PKP Intercity



15 listopada 2010 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych. Oznacza to, że w miejscach publicznych, w tym także w pociągach, zostanie wprowadzony całkowity zakaz palenia. Firma PKP Intercity S.A. wraz z kampanią Komisji Europejskiej „HELP – dla życia bez tytoniu” przygotowała akcję informacyjną dla podróżnych.

Kampania trwa od 1 do 15 listopada. W tym czasie rozdystrybuowanych zostanie ponad 20 tys. ulotek informacyjnych o tym, jak poradzić sobie z nałogiem, gdzie szukać pomocy oraz jakie korzyści wiążą się z rzuceniem palenia. Informatory rozdawane będą bezpłatnie w kasach biletowych, Centrach Obsługi Klienta, punktach informacyjnych, Strefie VIP oraz w pociągach TLK.

– Zdajemy sobie sprawę, że dla części naszych pasażerów wprowadzenie zakazu palenia może być sporym utrudnieniem, dlatego chcemy ich odpowiednio wcześnie poinformować i przygotować do zmian. Dbamy także o to, aby wszyscy nasi pracownicy mający na co dzień kontakt z klientem, w razie jakichkolwiek pytań podróżnych mogli udzielić kompleksowej informacji w tym temacie. – mówi Małgorzata Sitkowska Rzecznik Prasowy PKP Intercity.

– W obliczu nadchodzących zmian w przepisach, ważne jest dotarcie z tym przesłaniem do osób, które chcą zerwać z tytoniowym nałogiem. Celem wspólnej akcji „HELP- dla życia bez tytoniu” i PKP Intercity S.A. jest poinformowanie podróżnych nie tylko o samym zakazie palenia papierosów w pociągach, ale także zapewnienie ich, że w tej sytuacji nie muszą pozostać sam na sam z problemem, w której stawia ich nałóg. – podkreśla Katarzyna Rąkowska, koordynator kampanii „HELP – dla życia bez tytoniu”.

Informacja o zakazie palenia wyświetlana będzie na monitorach w okienkach kas biletowych oraz na ekranach plazmowych na dworcach w Warszawa Centralna i Poznań Główny. Na stacjach Warszawa Centralna, Warszawa Wschodnia i Zachodnia wygłaszany będzie również specjalny komunikat informacyjny.

Partnerem akcji jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek