Po wiadomościach
Z okazji 40. rocznicy istnienia organizacji pozarządowej Humanity and Inclusion (dawniej Handicap International) powstał film z jednej strony podsumowujący działalność tej instytucji, z drugiej – stanowiący rodzaj gorzkiej refleksji nad kondycją współczesnych mediów w szczególności, a kultury w ogóle.
Nasza uwaga koncentruje się na kryzysach nękających świat (wojnach, klęskach żywiołowych) jedynie przez krótki czas – w zasadzie tyle, ile trwają główne wydania wiadomości. Później tragedie bliźnich znikają z naszego pola widzenia. Co niestety, nie oznacza, że znikają w ogóle. Tylko dzięki działalności takich organizacji jak Humanity and Inclusion, pracujących tak długo, jak jest to konieczne, „znikający” a następnie „niewidzialni” potrzebujący otrzymują stosowne wsparcie i pomoc.
Kampania została przygotowana na aż trzy rynki: francuski, kanadyjski oraz amerykański. We Francji film był emitowany w wersji 3D.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Pomarańcza