Na początku kwietnia ruszyła outdoorowa odsłona kampanii „Kocham mamę i tatę po równo… nawet po rozwodzie” (tu można obejrzeć jej spot reklamowy) przygotowanej przez Fundację Akcja we współpracy z firmą AMS. Patronat nad kampanią objęła Pełnomocnik ds. Równego Statusu Minister Elżbieta Radziszewska.
Kampania ma na celu uwrażliwienie rodziców przeżywających kryzys rodzinny na fakt, że w tak trudnych chwilach dziecko potrzebuje kontaktu z obojgiem z nich. Specjaliści są zgodni – rozwodom w Polsce zbyt często towarzyszy bezkompromisowa walka o dzieci, tę sytuację organizatorzy kampanii chcą zmienić. Akcja jest częścią działań fundacji zmierzających do popularyzacji planów wychowawczych i wspólnej opieki po rozwodzie.
Bilbordy i citylighty można zobaczyć na ulicach Warszawy, Bytomia, Chorzowa, Czeladzi, Gliwic, Katowic, Mysłowic, Rudy Śląskiej, Świętochłowic, Tarnowskich Gór, Tych, Zabrza, Krakowa, Poznania, Szczecina, Gdańska, Gdyni, a także mniejszych miejscowości: Janek, Piaseczna i Raszyna.
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
19.06.2025Wydarzenia
Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie