logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Po drugiej stronie lustra
12.01.2008
Tematy: Kampanie, Włochy, Ekologia i środowisko

Po drugiej stronie lustra



Głowa młodego mężczyzny popękana niczym sucha ziemia to główny motyw kampanii zrealizowanej przez włoską organizację Legambiente zajmującą się ochroną środowiska naturalnego oraz propagującą ideę zahamowania procesu globalnego ocieplenia. Pomysł na akcję odnosi się do codziennych, rutynowych czynności. Celem kampanii było zwrócenie uwagi Włochów na problem zmian klimatycznych.

Przedstawiony w kreacji człowiek w młodym wieku bardziej martwi się o sprawy dnia codziennego, czy też nawet o bardziej prozaiczne zagadnienia, jak własny wygląd, a nie dostrzega ważniejszych i bardziej realnych problemów związanych z degradacją środowiska naturalnego. Jak wynika z badań charakter bohatera przedstawionego w reklamie jest tożsamy z charakterem społeczeństwa włoskiego, które z reguły bardziej troszczy się o aktualne problemy, niż o zagrożenia mogące się pojawić w perspektywie kilkunastu lat.

Kampania dzięki temu, że dobrze odczytuje charakter grupy docelowej, wydaje się być bardziej skuteczna i rzetelna niż typowe kampanie przedstawiające problem globalnego ocieplenia.
b.p.



Nazwa kampanii:
Face the problem before it’s too late
Czas:
2008.1.3 - 2008.1.31
Nadawca:
Legambiente
Media:
Billboardy, prasa
Wykonawca:
Grey Worldwide Italia Spa
Adresaci:
Młodzi obywatele Włoch
Hasło kampani:
Is your worrying global enough?





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek