logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Włochy, Ekologia i środowisko
   ──────  12.01.2008

Po drugiej stronie lustra



Głowa młodego mężczyzny popękana niczym sucha ziemia to główny motyw kampanii zrealizowanej przez włoską organizację Legambiente zajmującą się ochroną środowiska naturalnego oraz propagującą ideę zahamowania procesu globalnego ocieplenia. Pomysł na akcję odnosi się do codziennych, rutynowych czynności. Celem kampanii było zwrócenie uwagi Włochów na problem zmian klimatycznych.

Przedstawiony w kreacji człowiek w młodym wieku bardziej martwi się o sprawy dnia codziennego, czy też nawet o bardziej prozaiczne zagadnienia, jak własny wygląd, a nie dostrzega ważniejszych i bardziej realnych problemów związanych z degradacją środowiska naturalnego. Jak wynika z badań charakter bohatera przedstawionego w reklamie jest tożsamy z charakterem społeczeństwa włoskiego, które z reguły bardziej troszczy się o aktualne problemy, niż o zagrożenia mogące się pojawić w perspektywie kilkunastu lat.

Kampania dzięki temu, że dobrze odczytuje charakter grupy docelowej, wydaje się być bardziej skuteczna i rzetelna niż typowe kampanie przedstawiające problem globalnego ocieplenia.
b.p.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Face the problem before it’s too late
Czas:
2008.1.3 - 2008.1.31
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Włochy
Nadawca:
Legambiente
Media:
Billboardy, prasa
Wykonawca:
Grey Worldwide Italia Spa
Adresaci:
Młodzi obywatele Włoch
Hasło kampani:
Is your worrying global enough?





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek