Długi weekend czerwcowy to okazja do wyjazdu na krótkie, często spontaniczne wakacje. Jak wskazują statystyki Komendy Głównej Policji, jest to jeden z najbardziej kolizyjnych okresów na polskich drogach. Przed czasem wzmożonych wyjazdów Autostrada Wielkopolska SA prezentuje kolejną kreskówkę z serii edukacyjnej „Bezpieczna jazdA2. Lubię to!”. Tym razem animowani bohaterowie pokażą, jakie konsekwencje wiążą się z niedostosowaniem prędkości do przepisów i warunków na drodze.
Liczba wypadków spowodowanych niestosowaniem się do ograniczeń prędkości stale rośnie. Jak wynika z badań zleconych przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego – 57,8% kierowców przekracza na autostradzie dozwoloną prędkość (Raport Prędkość pojazdów w Polsce, 2014).
Historia w kreskówce kończy się tragicznie, ale zgodnie z formułą kampanii film przedstawia również poprawną wersję, do której stosować powinni się wszyscy kierowcy. Film został zaprezentowany na profilach Autostrady Wielkopolskiej SA w mediach społecznościowych (www.facebook.com/AutostradaWielkopolska; www.youtube.com/AutostradaWielkopols).
W roku 2013 w czasie długiego weekendu czerwcowego (30.05-2.06.2013) na drogach w Polsce doszło do 409 wypadków, w których zginęło 35 osób, a ranne zostały 523 osoby. Ponadto zatrzymano 2131 nietrzeźwych kierowców (dane Komendy Głównej Policji).
Obecnie na facebookowym profilu firmy odbywa się konkurs tematycznie związany z bezpieczeństwem na autostradach. Internauci przy pomocy specjalnej aplikacji tworzą memy, które są związane z promowaniem bezpieczeństwa na polskich autostradach. Dla autorów najciekawszych wg facebookowiczów prac Spółka przygotowała nagrody (GPS z mapą Europy, okulary do jazdy nocą czy organizery bagażnika). Aplikacja jest dostępna na: http://on.fb.me/1nyminQ. Konkurs trwa do 25 czerwca. Akcja „Bezpieczna jazdA2. Lubię to!” prowadzona będzie do 28 czerwca 2014 r.
Więcej o kampanii można przeczytać na portalu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska