logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  18.06.2014

Po autostradzie na długi weekend

Your browser does not support the video tag.


Długi weekend czerwcowy to okazja do wyjazdu na krótkie, często spontaniczne wakacje. Jak wskazują statystyki Komendy Głównej Policji, jest to jeden z najbardziej kolizyjnych okresów na polskich drogach. Przed czasem wzmożonych wyjazdów Autostrada Wielkopolska SA prezentuje kolejną kreskówkę z serii edukacyjnej „Bezpieczna jazdA2. Lubię to!”. Tym razem animowani bohaterowie pokażą, jakie konsekwencje wiążą się z niedostosowaniem prędkości do przepisów i warunków na drodze.

Liczba wypadków spowodowanych niestosowaniem się do ograniczeń prędkości stale rośnie. Jak wynika z badań zleconych przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego – 57,8% kierowców przekracza na autostradzie dozwoloną prędkość (Raport Prędkość pojazdów w Polsce, 2014).

Historia w kreskówce kończy się tragicznie, ale zgodnie z formułą kampanii film przedstawia również poprawną wersję, do której stosować powinni się wszyscy kierowcy. Film został zaprezentowany na profilach Autostrady Wielkopolskiej SA w mediach społecznościowych (www.facebook.com/AutostradaWielkopolska; www.youtube.com/AutostradaWielkopols).

W roku 2013 w czasie długiego weekendu czerwcowego (30.05-2.06.2013) na drogach w Polsce doszło do 409 wypadków, w których zginęło 35 osób, a ranne zostały 523 osoby. Ponadto zatrzymano 2131 nietrzeźwych kierowców (dane Komendy Głównej Policji).

Obecnie na facebookowym profilu firmy odbywa się konkurs tematycznie związany z bezpieczeństwem na autostradach. Internauci przy pomocy specjalnej aplikacji tworzą memy, które są związane z promowaniem bezpieczeństwa na polskich autostradach. Dla autorów najciekawszych wg facebookowiczów prac Spółka przygotowała nagrody (GPS z mapą Europy, okulary do jazdy nocą czy organizery bagażnika). Aplikacja jest dostępna na: http://on.fb.me/1nyminQ. Konkurs trwa do 25 czerwca. Akcja „Bezpieczna jazdA2. Lubię to!” prowadzona będzie do 28 czerwca 2014 r.

Więcej o kampanii można przeczytać na portalu.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 20.03.2023

    9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek