logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Włochy, Ekologia i środowisko
   ──────  30.10.2013

Pluszowy pies wraca do formy

Your browser does not support the video tag.


Wypruty ze środka plusz i każda część rzucona osobno na podłodze znów stają się jednym – maskotką psa. Spot pokazuje, że można wpłynąć na zmianę losu zwierząt, które są wykorzystywane w Unii Europejskiej do badań i testów laboratoryjnych. Firmy farmaceutyczne i produkujące kosmetyki, wśród wielu innych, w swoich laboratoriach eksperymentują na zwierzętach. Jak podaje strona stopvivisection.eu, co roku około 500 milionów zwierząt ginie w laboratoriach. Eksperymentowanie na zwierzętach dotyczy np. ich zamrażania, zakażania wirusami czy oślepiania. Inicjatywa STOP VIVISECTON, prowadzona w państwach Unii Europejskiej, walczy o prawa zwierząt i zmianę przepisów unijnych. Inicjatorzy projektu dążą do tego, by zamiast zwierząt wykorzystywać w badaniach materiały, które są odpowiednie dla ludzkiego gatunku.

Na stronie internetowej akcji obywatele Unii Europejskiej mają prawo zabrać głos w kwestii zaprzestania prowadzenia eksperymentów na zwierzętach – mogą podpisać się pod europejską inicjatywą obywatelską STOP VIVISECTION. Inicjatory kampanii chcą wpłynąć na Komisję Europejską, by przygotowała i uchwaliła projekt, który zakazywałby wiwisekcji, a tym samym by uchyliła dyrektywę  2010/63/EU, która nie chroni zwierząt przed wykorzystywaniem ich do testów i badań. Inicjatywa potrzebuje miliona podpisów. Zbierane są one od kwietnia 2012. Na stronie wyświetla się liczba osób, które już podpisały się pod inicjatywą. Jest też możliwość złożenia podpisu na papierze. Zbieranie podpisów zakończy się 1 listopada 2013. Inicjatywa jest komentowana i otrzymuje polubienia na  portalach społecznościowych.

Katarzyna Łabuś


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Stop Vivisection
Czas:
2013.5.15 - 2013.11.2
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Włochy
Nadawca:
Stop Vivisection
Media:
Internet
Wykonawca:
09 produzioni
Adresaci:
Obywatele Unii Europejskiej
Hasło kampani:
Contro la vivisezione, per il progresso (Przeciwko wiwisekcji, za postępem)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek