Do 24 grudnia ze sprzedaży każdej pluszowej zabawki, dania dziecięcego oraz książeczki dla dzieci IKEA Foundation przekazuje 1 euro organizacjom UNICEF i Save The Children, by zapewnić najmłodszym z najbiedniejszych krajów dostęp do edukacji.
Sklepy w całej Polsce prowadzą różne działania, by zachęcić klientów do udziału w tej inicjatywie. Jednym ze sposobów na aktywizację internautów i zmotywowanie ich przekazywania sobie informacji o akcji, było przygotowanie przez agencję marketingu zintegrowanego Trendmaker multimedialnej kartki, której głównymi bohaterami – i jednocześnie ambasadorami akcji – są pluszaki z asortymentu IKEA.
Mechanizm kartki pozwala na wysłanie animacji maskotek wraz ze spersonalizowaną wiadomością. Można ją tworzyć albo poprzez zestawienie gotowych „bloczków”, albo utworzenie własnej treści komunikatu.
Więcej informacji o inicjatywie IKEA Foundation znaleźć można na stronie IKEA, a multimedialną kartkę można wysłać za pomocą strony IKEA dla dzieci.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”