Do 24 grudnia ze sprzedaży każdej pluszowej zabawki, dania dziecięcego oraz książeczki dla dzieci IKEA Foundation przekazuje 1 euro organizacjom UNICEF i Save The Children, by zapewnić najmłodszym z najbiedniejszych krajów dostęp do edukacji.
Sklepy w całej Polsce prowadzą różne działania, by zachęcić klientów do udziału w tej inicjatywie. Jednym ze sposobów na aktywizację internautów i zmotywowanie ich przekazywania sobie informacji o akcji, było przygotowanie przez agencję marketingu zintegrowanego Trendmaker multimedialnej kartki, której głównymi bohaterami – i jednocześnie ambasadorami akcji – są pluszaki z asortymentu IKEA.
Mechanizm kartki pozwala na wysłanie animacji maskotek wraz ze spersonalizowaną wiadomością. Można ją tworzyć albo poprzez zestawienie gotowych „bloczków”, albo utworzenie własnej treści komunikatu.
Więcej informacji o inicjatywie IKEA Foundation znaleźć można na stronie IKEA, a multimedialną kartkę można wysłać za pomocą strony IKEA dla dzieci.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów