logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Płuca na ulotce
29.03.2010
Tematy: Kampanie, Ukraina, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Płuca na ulotce



Ukraina zajmuje ósme miejsce w Europie i Eurazji pod względem zachorowalności na gruźlicę. Standardowe ulotki informacyjne nie odnosiły większych sukcesów w zachęcaniu do wykonania diagnozującej tę przypadłość fluorografii (czyli badania rentgenograficznego polegającego na fotografowaniu obrazu powstałego na ekranie fluorescencyjnym podczas prześwietlenia). Tym istotniejsza była rola kampanii zainicjowanej przez Fundację na Rzecz Rozwoju Ukrainy.

Zaproszenia na bezpłatne badania wydrukowano na transparentnym papierze. Nadruk do złudzenia przypominał zdjęcie z prześwietlenia klatki piersiowej – ulotka oglądana pod światło zachowywała się jak prawdziwy rentgen. Była również podobnych rozmiarów.

W ciągu miesiąca na fluorografię zgłosiło się 4.460 osób; u niecałych 200 zdiagnozowano gruźlicę lub wysłano je na dalsze badania w tym kierunku. Ponad 3.300 osób zostało skierowanych do specjalistów z podejrzeniami innych chorób.
A. Postek



Nazwa kampanii:
Free Fluorography
Czas:
2010.3.25 - 2010.4.30
Nadawca:
Fundacja Rinata Akhmetova na Rzecz Rozwoju Ukrainy
Media:
Ulotki
Wykonawca:
Kaffeine (Kijów)
Adresaci:
Obywatele Ukrainy





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek