logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Płonący G.I. Joe
27.09.2012
Tematy: Kampanie, Peru, Obronność i bezpieczeństwo

Płonący G.I. Joe



Na stole operacyjnym rozłożona na części figurka żołnierza przypominająca popularną zabawkę – G.I. Joe. Narzędzie zbrodni: płonąca świeczka. Nie jest to jednak dodatkowy rekwizyt w dektywistycznej planszówce Cluedo, choć w oczach niejednego dziecka świeczka to niemal magiczny przedmiot wręcz stworzony do zabawy.

Rokrocznie wiele dzieci w najgorszy z możliwych sposobów przekonuje się, że z ogniem nie ma żartów. Aniquem informuje, że poparzenia w wyniku wypadków mają traumatyczne skutki fizyczne i psychiczne, a wśród dzieci są one znacznie poważniejsze niż u dorosłych. 

Twórcy kampanii starają się pokazać, że dziecko nie dostrzega niebezpieczeństwa tam, gdzie widzi je dorosły. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości dorosłych na temat czyhających na dzieci zagrożeń związanych z użyciem ognia w życiu codziennym.

Aniquem zachęca również do regularnego przekazywania dotacji na rzecz poszkodowanych przez ogień dzieci. Według szacunków organizacji rocznie 10,000 dzieci ulega poważnym poparzeniom. Około 90% z nich wywodzi się z biednych rodzin. Leczenie poparzeń jest bolesnym, kosztownym i długotrwałym procesem. Aby polepszyć stan zdrowia małych podopiecznych, potrzebne jest stałe wsparcie finansowe.

Na świecie wzmożone zainteresowanie ryzykiem poparzeń ma miejsce w okresie przedświątecznym. W grudniu odnotowuje się bowiem największą liczbę pożarów spowodowanych przez otwarty ogień, a ofiarami w wielu przypadkach są dzieci.
Olga Ambrosiewicz



Nazwa kampanii:
Where you see danger your children see fun
Czas:
2012.9.20 - 2012.10.31
Nadawca:
Aniquem
Media:
Billboardy
Wykonawca:
McCann, Lima (Peru)
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie
Hasło kampani:
Where you see danger your children see fun (Tam, gdzie ty widzisz zagrożenie, twoje dziecko widzi zabawę)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek