logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Plebiscyt na najbardziej społeczne miejsce stolicy
11.12.2011
Tematy: Wydarzenia

Plebiscyt na najbardziej społeczne miejsce stolicy



5 grudnia ruszyła II edycja plebiscytu na najbardziej społeczne miejsce stolicy, organizowanego przez serwis warszawa.ngo.pl. Warszawiacy mogą zgłaszać kandydatury miejsc do 8 stycznia 2012.

Plebiscyt ma wyróżnić miejsca, które integrują mieszkańców Warszawy i motywują ich do działania. „Stołeczne-Społeczne” to okazja do dyskusji na temat kształtowania przestrzeni przyjaznej mieszkańcom dużej aglomeracji, a także źródło rekomendacji wartych odwiedzenia miejsc, czy informacji o ciekawych inicjatywach lokalnych.

Konkurs nie zamyka się w ściśle określonych kategoriach, organizatorzy chcą zostawić warszawiakom pole do interpretacji idei miejsca stołecznego-społecznego. Może być to zarówno przestrzeń zamknięta (kino, teatr, klubokawiarnia, siedziba instytucji organizującej dyskusje i warsztaty), jak i podwórko, na którym odbywają się sąsiedzkie spotkania. Maila z nazwą miejsca (miejsc) oraz krótkim uzasadnieniem można przesłać na adres plebiscyt@warszawa.ngo.pl. Autorzy i autorki najciekawszych argumentacji zostaną nagrodzeni gadżetami m.in. serwisu warszawa.ngo.pl, książkami Fundacji Bęc Zmiana oraz warszawskimi akcesoriami projektu Warsaw Slow Design.

Od 16 stycznia rozpocznie się II faza Stołeczne-Społeczne 2011: internetowe głosowanie na nominowane miejsca. Głosy będzie można oddawać do 5 lutego 2012. W połowie lutego – po zliczeniu wszystkich głosów – ogłoszone zostaną ostateczne wyniki.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek