logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  09.05.2012

Plakaty o bezpiecznym internecie zawisły na Dworcu Centralnym



Przez cały maj plakaty zgłoszone na konkurs „Tworzymy bezpieczny Internet” można oglądać na Dworcu Centralnym w Warszawie. To pierwsza z polskich stacji kolejowych, na których prezentowane będą prace młodych artystów, mające na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem bezpieczeństwa najmłodszych w sieci. Konkurs zorganizował instytut badawczy NASK podległy Ministerstwu Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Zaprezentowane na Dworcu Centralnym prace zostały stworzone przez uczestników 5. edycji konkursu na plakat o tematyce społecznej. Spośród ponad 400 prac zgłoszonych do rywalizacji, jury wybrało 200 najlepszych. Od ostatniej soboty kwietnia plakaty można zobaczyć w hali głównej w specjalnie przygotowanych obrotowych punktach wystawienniczych, na peronie III i w dworcowej kawiarni „Cafe Poczekalnia” na antresoli.

Wystawie będzie towarzyszyć uruchomienie punktu konsultacyjnego, w którym eksperci
z NASK będą doradzać podróżnym, w jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo dzieci w Internecie. Na stoisku zostaną udostępnione materiały edukacyjne skierowane nie tylko do rodziców i opiekunów, ale również do samych dzieci i młodzieży. 

Dworzec Centralny to pierwsza stacja, na której podróżni mogą podziwiać plakaty młodych artystów. Dzięki współpracy z PKP, wystawa będzie prezentowana także na innych na dworcach w kraju, m.in. w Malborku, Lublinie, Piotrkowie Trybunalskim, Tarnowie, Przemyślu oraz Krakowie.

Przeprowadzony pod patronatem małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej konkurs to jeden
z elementów działalności NASK na rzecz budowy bezpiecznego Internetu. W strukturach NASK działa zespół Dyżurnet.pl, przyjmujący zgłoszenia o niedozwolonych treściach występujących w sieci. Wspólnie z Fundacją Dzieci Niczyje realizowany jest program Komisji Europejskiej „Safer Internet”. NASK jest również pomysłodawcą i realizatorem wielu innych projektów, w tym m.in. „Bądźmy bezpieczni w Internecie”, a także szeregu społecznych kampanii edukacyjnych i medialnych, np. „Nie akceptuję, nie łączę się, nie wchodzę…”.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 18.05.2023

    Torba STORSTOMMA dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę


  • 15.05.2023

    Pierwsze pustułki podpatrzone w budkach lęgowych Cemex!


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek