logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > PKO BP zbiera krew
03.08.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

PKO BP zbiera krew



Fundacja PKO Banku Polskiego prowadzi Bankową Akcję Honorowego Krwiodawstwa pod hasłem „Moja krew, Twoje życie”. W lipcu akcja była prowadzona we Władysławowie, Rowach, Radomiu, Zakopanym i Opolu. Zebrano blisko 65 litrów krwi.

Podczas I etapu akcji – w czerwcu – trasa BAHK przebiegała przez Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Kraków, Lublin, Poznań, Szczecin, Świnoujście i Warszawę. Łącznie z majowymi akcjami – w Poznaniu i we Wrocławiu (podczas Wampiriady) pozyskano 422 litry. W sierpniu i wrześniu organizatorzy przyjadą do Olsztyna, Warszawy, Torunia, Wysokiego Mazowieckiego, Moniek i Białegostoku.

W ramach BAHK krew można oddawać także w dowolnym miejscu i terminie – w Regionalnych Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa na terenie całego kraju. Wystarczy zgłosić się do najbliższego punktu krwiodawstwa wraz z certyfikatem wcześniej pobranym ze strony Fundacji PKO Banku Polskiego (www.fundacjapkobp.pl), po oddaniu krwi poprosić o jego podstemplowanie, a następnie przesłać go na adres Fundacji (mail: fundacja@pkobp.pl lub tradycyjną pocztą: Fundacja PKO Banku Polskiego, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa).

Dla osób, które podczas tegorocznej akcji trzykrotnie oddadzą krew, w tym co najmniej raz w czasie organizowanej z BAHK zbiórki, Fundacja PKO Banku Polskiego przygotowała upominki niespodzianki. Akcja trwa do 31 stycznia 2016 roku.

Partnerem akcji jest Narodowe Centrum Krwi.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Wydarzenia

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek