logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > PKO BP zamienia wyciąg na książkę
11.10.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

PKO BP zamienia wyciąg na książkę



Zamień papierowy wyciąg na książkę – to hasło ogólnopolskiej kampanii mającej na celu wzbogacenie księgozbiorów bibliotek publicznych. Dzięki klientom PKO BP, którzy w okresie od 11 października do 31 grudnia br. zrezygnują z otrzymywania papierowych wyciągów z konta, do bibliotek trafią książki z kolekcji Cała Polska czyta dzieciom . Akcji towarzyszyć będą zbiórki książek dla dzieci w centrach handlowych na terenie całego kraju. Organizatorem przedsięwzięcia jest PKO BP we współpracy z fundacją ABCXXI.

– W trakcie kampanii chcemy uświadomić naszym klientom, że zastępując papierowy wyciąg elektronicznym, nie tylko zyskują łatwy i szybszy niż dotychczas dostęp do informacji o stanie i historii swojego konta, ale mogą także przyłączyć się do szlachetnej akcji. W ramach tej kampanii PKO BP wzbogaci księgozbiory bibliotek publicznych. W ten sposób staramy się popularyzować wśród naszych klientów zachowania proekologiczne. – podkreśla Krzysztof Gacek, rzecznik prasowy PKO BP.

Aby zainteresować inicjatywą jak najszerszą grupę klientów w 14 centrach handlowych w 10 polskich miastach PKO BP zorganizuje zbiórki dodatkowej puli książek dla dzieci. Spotkania obfitować będą w wiele atrakcji, m.in. konkursy i zabawy dla dzieci. Punktem kulminacyjnym będzie czytanie fragmentów książek z kolekcji „Cała Polska czyta dzieciom” przez znanych i lubianych aktorów teatralnych i filmowych oraz dziennikarzy.

Osoby, które w trakcie spotkań wesprą przedsięwzięcie, będą miały szansę na wygranie atrakcyjnych kuponów prezentowych na zakupy w sieci Empik.
Akcję popularyzuje serwis www.e-wyciagi.pkobp.pl








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek