logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Piosenka z sercem wybrana
12.11.2013
Tematy: Wydarzenia

Piosenka z sercem wybrana



Kampania MUSIC FOR LIFE z myślą o młodych twórcach przygotowała plebiscyt na „Piosenkę z sercem”. W tym roku swoje utwory na platformie zarejestrowało ponad 150 młodych artystów, reprezentujących prawie wszystkie gatunki muzyczne. Z nadesłanych prac jury zakwalifikowało do rywalizacji 15 najlepszych utworów, na które użytkownicy portalu www.musicforlife.pl mogli głosować od 4 czerwca 2013 do 31 października 2013. Przeważającą liczbą głosów wygrał utwór „Człowiek, który nie widział gwiazd” solisty MC SOBIESKI.

„Człowiek, który nie widział gwiazd” to opowieść o mojej walce z chorobą. Mój wzrok nigdy nie pozwolił mi zobaczyć gwiazd – stąd tytuł kawałka. Wydaje mi się, że nasze życie składa się z kilku złych momentów i miliona pięknych chwil. Pogodziłem się z moją chorobą i moje serce wypełnia radość życia. W piosence tej chciałem pokazać, że nie warto się poddawać przeciwnościom losu, bo świat, który nas otacza jest piękny. Zawsze staram się podążać słoneczną drogą życia i przekonuję do tego innych – komentował MC SOBIESKI.

Utwór, który zwyciężył w głosowaniu internautów otrzyma tytuł „Piosenki z sercem” oraz wejdzie na składankę MUSIC FOR LIFE, obok utworów ambasadorów kampanii. Internauci głosują na swoje ulubione muzyczne utwory, wysyłając przelew lub SMS. Zebrane w ten sposób pieniądze przyczynią się do zakupu aparatu do rejestracji potencjałów korowych, przeznaczonego dla dzieci z chorobami układu słuchu, leczonych w Centrum Zdrowia Dziecka. Będzie to pierwsze takie urządzenie w Polsce.

Kampania MUSIC FOR LIFE to przedsięwzięcie, które łączy działalność charytatywną na rzecz chorych dzieci z promocją młodych talentów. I edycję plebiscytu wygrał zespół TUNE, a do obu edycji konkursu zgłoszono łącznie ponad 400 utworów.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek