logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  12.11.2013

Piosenka z sercem wybrana



Kampania MUSIC FOR LIFE z myślą o młodych twórcach przygotowała plebiscyt na „Piosenkę z sercem”. W tym roku swoje utwory na platformie zarejestrowało ponad 150 młodych artystów, reprezentujących prawie wszystkie gatunki muzyczne. Z nadesłanych prac jury zakwalifikowało do rywalizacji 15 najlepszych utworów, na które użytkownicy portalu www.musicforlife.pl mogli głosować od 4 czerwca 2013 do 31 października 2013. Przeważającą liczbą głosów wygrał utwór „Człowiek, który nie widział gwiazd” solisty MC SOBIESKI.

„Człowiek, który nie widział gwiazd” to opowieść o mojej walce z chorobą. Mój wzrok nigdy nie pozwolił mi zobaczyć gwiazd – stąd tytuł kawałka. Wydaje mi się, że nasze życie składa się z kilku złych momentów i miliona pięknych chwil. Pogodziłem się z moją chorobą i moje serce wypełnia radość życia. W piosence tej chciałem pokazać, że nie warto się poddawać przeciwnościom losu, bo świat, który nas otacza jest piękny. Zawsze staram się podążać słoneczną drogą życia i przekonuję do tego innych – komentował MC SOBIESKI.

Utwór, który zwyciężył w głosowaniu internautów otrzyma tytuł „Piosenki z sercem” oraz wejdzie na składankę MUSIC FOR LIFE, obok utworów ambasadorów kampanii. Internauci głosują na swoje ulubione muzyczne utwory, wysyłając przelew lub SMS. Zebrane w ten sposób pieniądze przyczynią się do zakupu aparatu do rejestracji potencjałów korowych, przeznaczonego dla dzieci z chorobami układu słuchu, leczonych w Centrum Zdrowia Dziecka. Będzie to pierwsze takie urządzenie w Polsce.

Kampania MUSIC FOR LIFE to przedsięwzięcie, które łączy działalność charytatywną na rzecz chorych dzieci z promocją młodych talentów. I edycję plebiscytu wygrał zespół TUNE, a do obu edycji konkursu zgłoszono łącznie ponad 400 utworów.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 24.01.2022

Znak – pełnosprawni


Na całym świecie osoby niepełnosprawne ruchowo są w życiu publicznym reprezentowane przez jedną ikonę – osobę siedzącą na...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.04.2022

    Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


  • 27.04.2022

    Na Disney Channel rusza pasmo w polskim języku migowym (PJM)


  • 25.04.2022

    „Kawa za książkę” w Green Caffè Nero


  • 22.04.2022

    Dzień Ziemi 2022 — miejski happening w Krakowie


  • 16.04.2022

    Akcja Żonkile tym razem w niestandardowej odsłonie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek