Pilnuj drinka w toalecie
Kampania „Pilnuj drinka” przeniosła się właśnie z internetu do toalet – dom mediowy ARBOmedia Polska stworzył własną sieć nośników reklamowych w toaletach. Jedna z pierwszych kampanii umieszczonych w ramkach dotyczyła problemu pigułki gwałtu. Akcję zleciło Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii.
Zamierzeniem akcji jest zwrócenie uwagi bywalców imprez i dyskotek na coraz częściej występujący także w Polsce problem dotyczący GHB – substancji potocznie zwanej pigułką gwałtu. W klubach całego kraju (300 punktów w największych miastach i regionach turystycznych Polski) zawisły plakaty przedstawiające dłoń wrzucającą tabletki do szklanki z kolorowym napojem.
Specyficzne miejsce umieszczenia plakatów ma na celu dotarcie do jak największej ilości ludzi prowadzących aktywny tryb życia, lubiących zabawę i rozrywkę. To właśnie ta grupa jest najbardziej narażona na niebezpieczeństwo, jakie powoduje narkotyk. Poza tym są to osoby trudno osiągalne za pomocą tradycyjnych mediów.
Całość kampanii wspomogła komunikacja internetowa. W ciągu miesiąca na kilkunastu serwisach rozrywkowych, m.in. MTV.pl, Kozaczek.pl czy ClubZone.pl wyemitowano 500 000 odsłon billboardu. Kampanii towarzyszy strona internetowa: www.pilnujdrinka.pl
A oto przypomnienie innej – znakomitej – kampanii toaletowej: http://www.kampaniespoleczne.pl/kampanie.php?kampania_id=31&action=szczegoly
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca