logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Piłko-Sumo na lekcjach
28.05.2015
Tematy: Wydarzenia

Piłko-Sumo na lekcjach



3 czerwca odbędzie się Olimpiada Pomysłów z Klasą, wydarzenie podsumowujące II edycję programu WF z Klasą. Uczestnicy poznają kilkadziesiąt propozycji na lekcje WF, atrakcyjnych zarówno dla bardziej jak i mniej wysportowanych, chłopców i dziewczynek. Ciekawi, czym jest Piłko-Sumo, Szmat Ball, Cheat-Hop mogą dowiedzieć się tego w godzinach 10:00-16:00 w hali „Arena Ursynów” w Warszawie.

Każdy szkolny zespół będzie mieć do dyspozycji „mini boisko”, gdzie zaprezentuje swoje pomysły i będzie zapraszać do udziału pozostałych uczestników. W Olimpiadzie Pomysłów weźmie udział 45 zespołów z całej Polski, czyli ok. 250 osób. Gości przywita minister sportu i turystyki Andrzej Biernat. Do wspólnego świętowania organizatorzy zaprosili również sportowców, m.in. mistrza olimpijskiego Roberta Korzeniowskiego i przedstawicieli mediów. 

WF z Klasą to program Centrum Edukacji Obywatelskiej, w którym od 2013 roku wzięło udział blisko 3000 szkół, ponad 10 tys. nauczycieli i 400 tys. uczniów. Organizatorzy chcą walczyć ze spadkiem sprawności fizycznej wśród najmłodszych Polaków, pokazać, jak zwiększyć aktywność uczniów i uczennic oraz sprawić, żeby WF był przyjemnością dla każdego. Mają przy tym na celu także promowanie zdrowego trybu życia, dbanie o aktywizację uczniów mniej sprawnych oraz angażowanie społeczności lokalnych w sportowe życie szkół. Jeszcze w tym roku szkolnym można zarejestrować się do III edycji programu – zapisy otwierane są 15 czerwca 2015. Szczegóły znajdują się na www.wfzklasa.pl.

Program WF z Klasą prowadzony jest we współpracy z „Gazetą Wyborczą” i portalem Sport.pl, współfinansowany ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki. Program objęty jest honorowym patronatem Minister Edukacji Narodowej oraz Ministra Sportu i Turystyki. Działania programu realizowane są przy wsparciu partnerów Disney XD i PGNiG.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek