logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Piłka nożna dla dzieci od Gazprom
10.04.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Piłka nożna dla dzieci od Gazprom



Gazprom, oficjalny sponsor Ligi Mistrzów UEFA, podjął decyzję o podwojeniu liczby krajów uczestniczących w międzynarodowym projekcie społecznym dla dzieci „FOOTBALL FOR FRIENDSHIP – Piłka Nożna Dla Przyjaźni”. W 2014 roku w projekcie uczestniczyć będą zawodnicy drużyn dziecięcych w wieku 12–14 lat z 16 krajów: Polski, Białorusi, Bułgarii, Chorwacji, Francji, Holandii, Niemiec, Portugalii, Rosji, Serbii, Słowenii, Turcji, Ukrainy, Węgier, Wielkiej Brytanii i  Włoch.

Projekt jest elementem programu społecznego „Gazprom dzieciom”. Jego głównym celem jest rozwój u młodzieży takich wartości, jak poszanowanie innych kultur i narodowości, równość, a także zainteresowanie zdrowym stylem życia, któremu sprzyja między innymi sport.

Punktem kulminacyjnym tegorocznej edycji projektu „FOOTBALL FOR FRIENDSHIP – Piłka Nożna Dla Przyjaźni” będzie II Międzynarodowe Forum w Lizbonie 23-25 maja. Wtedy też odbędzie się tam finałowy mecz Ligi Mistrzów UEFA 2013/2014. Po zakończeniu Forum młodzi delegaci obejrzą mecz finałowy na Estádio da Luz.

Forum będzie odbywać się pod patronatem światowej gwiazdy futbolu, Franza Beckenbauera. Przedstawiciele 16 krajów będą omawiać sposoby skutecznej promocji głównych wartości „FOOTBALL FOR FRIENDSHIP – Piłka Nożna Dla Przyjaźni”, takich jak tradycje, pokój, przyjaźń, dążenie do wygranej, zdrowie, równość, fair play i zaangażowanie. 








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek