Tematy: Kampanie, Mołdawia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Pijana godzilla maszeruje przez miasto
Godzilla raźno maszeruje przez miasto tratując samochody, ziemia dudni, a jezdnia zapada się pod ciężarem gigantycznego potwora. Science fiction? Nie do końca – tak niektórzy wyobrażają sobie nietrzeźwego pieszego.
Billboard ma przestrzegać przed skutkami picia alkoholu przez pieszych uczestników ruchu. Wbrew powszechnym wyobrażeniom nie tylko nietrzeźwy kierowca stanowi zagrożenie – pijani przechodnie zachowują się nieprzewidywalnie, mogą wtargnąć nagle na jezdnię i spowodować groźny wypadek. Autorem koncepcji kampanii „A pedestrian is also responsible for the situation on the road” (Także pieszy jest odpowiedzialny za sytuację na drodze) jest Siergiej Prokopczuk.
Aleksandra Janowska
Nazwa kampanii:
A pedestrian is also responsible for the situation on the road
Czas:
2011.3.3 - 2011.4.4
Nadawca:
Association of Advertising Agencies in Moldova, samorząd lokalny Kiszyniowa
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Looma
Adresaci:
Piesi
zobacz także
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi