logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pijana godzilla maszeruje przez miasto
10.03.2012
Tematy: Kampanie, Mołdawia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Pijana godzilla maszeruje przez miasto



Godzilla raźno maszeruje przez miasto tratując samochody, ziemia dudni, a jezdnia zapada się pod ciężarem gigantycznego potwora. Science fiction? Nie do końca – tak niektórzy wyobrażają sobie nietrzeźwego pieszego.

Billboard ma przestrzegać przed skutkami picia alkoholu przez pieszych uczestników ruchu. Wbrew powszechnym wyobrażeniom nie tylko nietrzeźwy kierowca stanowi zagrożenie – pijani przechodnie zachowują się nieprzewidywalnie, mogą wtargnąć nagle na jezdnię i spowodować groźny wypadek. Autorem koncepcji kampanii „A pedestrian is also responsible for the situation on the road” (Także pieszy jest odpowiedzialny za sytuację na drodze) jest Siergiej Prokopczuk.

Aleksandra Janowska



Nazwa kampanii:
A pedestrian is also responsible for the situation on the road
Czas:
2011.3.3 - 2011.4.4
Nadawca:
Association of Advertising Agencies in Moldova, samorząd lokalny Kiszyniowa
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Looma
Adresaci:
Piesi





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek