logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > „Pij mleko!” w internecie
18.09.2010
Tematy: Wydarzenia

„Pij mleko!” w internecie



Nowa odsłona akcji społecznej „Pij mleko! będziesz Wielki” ruszyła w internecie. Tegoroczną twarzą kampanii jest Marcin Gortat (występujący także w kampanii przeciwko dopalaczom).

Do tej pory kampania widoczna była na billboardach, w telewizji i radiu. Przez cały wrzesień kampania obecna jest w największych sieciach reklamowych w polskim internecie (Arbo, IDMnet, behavia, netshare), na blogach oraz w serwisach internetowych naszaklasa.pl, o2.pl, Gazeta.pl i wp.pl.

Kampania „Pij mleko! będziesz Wielki” prowadzona jest cyklicznie od 2003 roku i stanowi element programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.

Kampania ma na celu uświadomienie dzieciom i ich rodzicom jak ważne dla naszego rozwoju jest picie mleka. Specjaliści z zakresu medycyny i dietetyki, podkreślają, że to właśnie mleko jest najlepiej przyswajalnym i najłatwiej dostępnym źródłem wapnia.

Według badań Millward Brown SMG/KRC hasło „Pij mleko! będziesz Wielki” rozpoznaje 96% Polaków, a blisko 80% uważa kampanię za wiarygodną. Na przestrzeni lat w prace na rzecz kampanii zaangażowało się społecznie wiele firm z branży komunikacji marketingowej – w tym ponad 200 partnerów medialnych. Kreację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek