Nowa odsłona akcji społecznej „Pij mleko! będziesz Wielki” ruszyła w internecie. Tegoroczną twarzą kampanii jest Marcin Gortat (występujący także w kampanii przeciwko dopalaczom).
Do tej pory kampania widoczna była na billboardach, w telewizji i radiu. Przez cały wrzesień kampania obecna jest w największych sieciach reklamowych w polskim internecie (Arbo, IDMnet, behavia, netshare), na blogach oraz w serwisach internetowych naszaklasa.pl, o2.pl, Gazeta.pl i wp.pl.
Kampania „Pij mleko! będziesz Wielki” prowadzona jest cyklicznie od 2003 roku i stanowi element programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.
Kampania ma na celu uświadomienie dzieciom i ich rodzicom jak ważne dla naszego rozwoju jest picie mleka. Specjaliści z zakresu medycyny i dietetyki, podkreślają, że to właśnie mleko jest najlepiej przyswajalnym i najłatwiej dostępnym źródłem wapnia.
Według badań Millward Brown SMG/KRC hasło „Pij mleko! będziesz Wielki” rozpoznaje 96% Polaków, a blisko 80% uważa kampanię za wiarygodną. Na przestrzeni lat w prace na rzecz kampanii zaangażowało się społecznie wiele firm z branży komunikacji marketingowej – w tym ponad 200 partnerów medialnych. Kreację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited.
zobacz także
-
03.10.2025Wydarzenia
Weekend Adopcji Mars i TOZ
-
01.10.2025Wydarzenia
Rusza system kaucyjny! Na czym polega?
-
19.09.2025Wydarzenia
IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!
-
17.09.2025Wydarzenia
Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra
-
10.09.2025Wydarzenia
Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

