Pieskie życie stu milionów ludzi
Mały piesek, żyjący niczym król i bezdomny człowiek, prowadzący „pieskie życie” są bohaterami kampanii przeprowadzonej w sierpniu przez portugalski odział Amnesty International.
W krótkim spocie reklamowym ukazana jest ogromna przepaść między standardami, w jakich muszą żyć zwierzęta i ludzie. Tym razem jednak celem przekazu nie jest upomnienie się o prawa zwierząt, ale o godność ludzką. Obsługiwany przez służbę ratlerek jest perfumowany i ubierany w drogie futra oraz karmiony wykwintnym daniem. Wyglądając przez okna swojego pałacu widzi bezdomnego, szukającego pożywienia w śmietniku. Sytuacji towarzyszy hasło “The problem is not animals living like people. But so many people living like animals." („Problemem nie są zwierzęta żyjący jak ludzie, lecz liczni ludzie żyjący jak zwierzęta”). W świetle danych statystycznych, na całym świecie żyje blisko 100 milionów bezdomnych.
Kampania, zrealizowana przez agencję Fuel Lisbon stanowi także zachętę do wsparcia organizacji Amnesty International. Poruszony jej przesłaniem portugalski aktor Joaquim de Almeida (znany zarówno z filmów – „Desperado”, jak i seriali – „24 godziny”) użyczył filmowi swojego głosu. W spocie występuje jeszcze jedna gwiazda – jest nią jeden z najlepszych i najbardziej popularnych w Europie psich aktorów.
E. Janota
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
23.11.2023
DeepSteki
-
22.11.2023
Prawda jest taka
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on