logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Piesek, a może kotek?
12.06.2015
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Piesek, a może kotek?



"Myślisz o piesku?" "Myślisz o kotku?" pytają kolorowe ogłoszenia z sympatycznymi wizerunkami zwierząt. Na każdej ze zrywek znajduje się rysunek szczenięcia lub kociaka. Z tyłu nie ma jednak, jak na standardowym ogłoszeniu, numeru telefonu. Zamiast tego jest krótka informacja – "Właśnie decydujesz o losie zwierzaka. Pamiętaj, że twoja decyzja jest nieodwracalna!"

Organizatorzy akcji podają, że liczba bezdomnych psów i kotów w Polsce w ciągu ostatnich 10 lat wzrosła aż o ¼. Obecnie przekracza 3 mln. Bezpańskie zwierzęta schwytane przez hycli lub umieszczone w schroniskach czekają często złe warunki bytowe. Akcja promuje odpowiedzialną adopcję lub zakup czworonożnego przyjaciela.

Głównym nośnikiem kampanii są rozwieszane w przestrzeni miejskiej ogłoszenia ze zrywkami. Całość przygotowała z własnej inicjatywy agencja Polymus i zaprzyjaźnione z nią osoby. Prowadzone są także działania w internecie – na stronie www, Facebooku oraz Instagramie. 



Nazwa kampanii:
Wyrzucone.pl
Czas:
2015.6.5
Nadawca:
Polymus
Media:
Ambient, internet
Wykonawca:
Polymus
Adresaci:
Osoby rozważające zakup lub adopcję zwierzęcia





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek