"Myślisz o piesku?" "Myślisz o kotku?" pytają kolorowe ogłoszenia z sympatycznymi wizerunkami zwierząt. Na każdej ze zrywek znajduje się rysunek szczenięcia lub kociaka. Z tyłu nie ma jednak, jak na standardowym ogłoszeniu, numeru telefonu. Zamiast tego jest krótka informacja – "Właśnie decydujesz o losie zwierzaka. Pamiętaj, że twoja decyzja jest nieodwracalna!"
Organizatorzy akcji podają, że liczba bezdomnych psów i kotów w Polsce w ciągu ostatnich 10 lat wzrosła aż o ¼. Obecnie przekracza 3 mln. Bezpańskie zwierzęta schwytane przez hycli lub umieszczone w schroniskach czekają często złe warunki bytowe. Akcja promuje odpowiedzialną adopcję lub zakup czworonożnego przyjaciela.
Głównym nośnikiem kampanii są rozwieszane w przestrzeni miejskiej ogłoszenia ze zrywkami. Całość przygotowała z własnej inicjatywy agencja Polymus i zaprzyjaźnione z nią osoby. Prowadzone są także działania w internecie – na stronie www, Facebooku oraz Instagramie.
zobacz także
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca