"Myślisz o piesku?" "Myślisz o kotku?" pytają kolorowe ogłoszenia z sympatycznymi wizerunkami zwierząt. Na każdej ze zrywek znajduje się rysunek szczenięcia lub kociaka. Z tyłu nie ma jednak, jak na standardowym ogłoszeniu, numeru telefonu. Zamiast tego jest krótka informacja – "Właśnie decydujesz o losie zwierzaka. Pamiętaj, że twoja decyzja jest nieodwracalna!"
Organizatorzy akcji podają, że liczba bezdomnych psów i kotów w Polsce w ciągu ostatnich 10 lat wzrosła aż o ¼. Obecnie przekracza 3 mln. Bezpańskie zwierzęta schwytane przez hycli lub umieszczone w schroniskach czekają często złe warunki bytowe. Akcja promuje odpowiedzialną adopcję lub zakup czworonożnego przyjaciela.
Głównym nośnikiem kampanii są rozwieszane w przestrzeni miejskiej ogłoszenia ze zrywkami. Całość przygotowała z własnej inicjatywy agencja Polymus i zaprzyjaźnione z nią osoby. Prowadzone są także działania w internecie – na stronie www, Facebooku oraz Instagramie.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości