logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Pięściarze na łańcuchach dla bokserów
14.10.2013
Tematy: Wydarzenia

Pięściarze na łańcuchach dla bokserów



„Pięściarze bokserom i nie tylko” to akcja organizowana przez agencję DEMA Promotion Polska i najsłynniejszych polskich pięściarzy. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem złego traktowania psów.

W kampanię „Pięściarze bokserom i nie tylko” zaangażowało się wielu znanych pięściarzy: Mateusz „Master” Masternak, Przemysław Saleta, Albert „Dragon” Sosnowski, Rafał „Wojownik” Jackiewicz, Krzysztof Kosedowski, Iwona Guzowska, Janusz Gortat, Łukasz „Angel” Maszczyk, Mariusz „Viking” Wach, Paweł Skrzecz i Izuagbe „Izu” Ugonoh. W ramach kampanii wydano kalendarz na 2014 rok ilustrowany zdjęciami dwunastu scen, w których sportowcy wcielają się w rolę dręczonych psów. Bokserzy pozowali m.in. w worku w wodzie, na wysypisku śmieci, na krótkim łańcuchu przy budzie.

W kampanię zaangażowały się znane osoby, które występują w roli ambasadorów akcji. Działania oficjalnie popierają m.in.: Jolanta Kwaśniewska, Michał Żebrowski, Daniel Olbrychski, Szymon Kołecki, Ludwik Dorn, Tomasz Sokołowski, Ks. Bogdan Przegaliński, Ryszard Makowski, Katarzyna Pisarska, Maciej Polkowski, Andrzej Bobowski, Witold Lisicki, Aleksandra Kostka, Piotr Dzięcielski, Rafał Patyra.

Kalendarz będzie dostępny w sklepach zoologicznych Kakadu, na stronach Telekarma.pl oraz na portalu aukcyjnym Allegro.pl. Cały dochód ze sprzedaży kalendarza zostanie przeznaczony na zakup karmy dla rodzimych ośrodków opieki nad zwierzętami.

Więcej informacji o akcji i kalendarzu na: http://oczamififiego.blogspot.com/ oraz na https://www.facebook.com/piesciarzebokserom.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek