logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Irlandia, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  19.12.2012

Pies z ogoloną głową



Biały pies pozwolił ogolić sobie głowę w ramach akcji dobroczynnej, a zespół czworonożnych muzyków nagrał charytatywny singiel. Mali bohaterowie zrobią wszystko, co w ich mocy, aby w świątecznym okresie wesprzeć zwierzęta, które miały w życiu mniej szczęścia od nich.

"If they could, they would" (Zrobiłyby to, gdyby mogły) – hasło sprowadza odbiorców kreacji z krainy fantazji z powrotem na ziemię. Całkowicie zależne od człowieka stworzenia nie są w stanie solidarnie pomóc sobie nawzajem. Otoczenie ich opieką to nasz obowiązek – zdają się mówić rozbrajające plakaty wykonane przez agencję reklamową Rothco.

Kampania powstała na zlecenie Irlandzkiego Towarzystwa Zapobiegania Okrucieństwu Wobec Zwierząt (ISPCA). Ma za zadanie nakłaniać do zakupu specjalnych certyfikatów podarunkowych w sklepie internetowym ISPCA. Dochód ze sprzedaży jednej kartki pokrywa koszt "świątecznych obiadów" dla dziesięciu psiaków ocalonych przez wspomnianą organizację i znajdujących się pod jej opieką.

Justyna Wdowiak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
If they could, they would
Czas:
2012.11.3
Tematy:
Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Irlandia
Nadawca:
The Irish Society for the Prevention of Cruelty to Animals (ISPCA)
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Rothco (Dublin)
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
If they could, they would (Zrobiłyby to, gdyby mogły)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek