Ostatni posiłek psa, po którym… może zostać uśpiony pod byle pretekstem, z braku pieniędzy na jego utrzymanie. Los psów żyjących w schronisku, na których adopcję nie ma chętnych, bywa okrutny.
Pomysł tej kampanii jest prosty, ale bardzo uderzający i zapadający w pamięć. Przyrównuje psa przebywającego w schronisku do sytuacji więźnia osadzonego w celi śmierci i czekającego na ostatni posiłek. Najważniejszą różnicą jest jednak to, że zamknięte czworonogi nie zrobiły nic złego, a skazane są na taki los przez ludzi. Taki przekaz niosą za sobą rysunki przygotowane w ramach portugalskiej kampanii pod hasłem "Adopting a shelter dog is getting him out of death row" ("Adopcja psa ze schroniska to zabranie go z celi śmierci"). Kampania ma na celu podnoszenie świadomości na temat adopcji zwierząt oraz promowanie i pogłębianie poszanowania praw i ochrony zwierząt. Zrealizowana została na zlecenie organizacji pozarządowej Animal, która walczy o obronę podstawowych praw zwierząt – poprzez edukację i informowanie społeczeństwa o złym traktowaniu zwierząt, ich potrzebach oraz możliwych sposobach by pomóc i zmienić ich los.
Kampania została opracowana i wykonana przez portugalski oddział agencji TBWA z siedzibą w Lizbonie.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu