logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Portugalia, Ekologia i środowisko
   ──────  05.09.2013

Pies skazany za niewinność



Ostatni posiłek psa, po którym… może zostać uśpiony pod byle pretekstem, z braku pieniędzy na jego utrzymanie. Los psów żyjących w schronisku, na których adopcję nie ma chętnych, bywa okrutny.

Pomysł tej kampanii jest prosty, ale bardzo uderzający i zapadający w pamięć. Przyrównuje psa przebywającego w schronisku do sytuacji więźnia osadzonego w celi śmierci i czekającego na ostatni posiłek. Najważniejszą różnicą jest jednak to, że zamknięte czworonogi nie zrobiły nic złego, a skazane są na taki los przez ludzi. Taki przekaz niosą za sobą rysunki przygotowane w ramach portugalskiej kampanii pod hasłem "Adopting a shelter dog is getting him out of death row" ("Adopcja psa ze schroniska to zabranie go z celi śmierci"). Kampania ma na celu podnoszenie świadomości na temat adopcji zwierząt oraz promowanie i pogłębianie poszanowania praw i ochrony zwierząt. Zrealizowana została na zlecenie organizacji pozarządowej Animal, która walczy o obronę podstawowych praw zwierząt – poprzez edukację i informowanie społeczeństwa o złym traktowaniu zwierząt, ich potrzebach oraz możliwych sposobach by pomóc i zmienić ich los.

Kampania została opracowana i wykonana przez portugalski oddział agencji TBWA z siedzibą w Lizbonie.

Katarzyna Płaza


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Last meal
Czas:
2012.9.2 - 2012.10.2
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Portugalia
Nadawca:
Animal
Media:
Billboardy
Wykonawca:
TBWA (Lisboa)
Adresaci:
Osoby rozważające adopcję zwierzęcia
Hasło kampani:
Adopting a shelter dog is getting him out of death row (Adopcja psa ze schroniska, jest wyjęciem go z celi śmierci)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek