Dziwaczne psy – upodobnione do zebry i pandy – wylegują się na kanapie. Dzikim zwierzętom grozi całkowita zagłada i być może wkrótce na świecie ostana się tylko zwierzęta domowe – o czym informuje hasło „Without action, soon they’ll be the only ones” (“Bez działania, wkrótce one będą jedynymi”). Kampania przygotowana przez agencję 141/Soho Square z Sao Paulo powstała na początku 2012 r. i ma celu przypomnienie, jak ważna jest ochrona środowiska naturalnego i wspieranie akcji proekologicznych.
Akcję prowadzi firma VIPAL zajmująca się m.in. produkcją maszyn wulkanizacyjnych i opon, i deklarująca dbałość o środowisko naturalne.
K.Zawadzka
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?
