logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Ekologia i środowisko
   ──────  21.09.2015

Pies, który przetrwał

Your browser does not support the video tag.


Pies, "śpiewający" znany przebój Glorii Gaynor "I will survive", opowiada o swojej długiej walce o przeżycie i odnalezieniu nowego domu.

Baxter to jeden z wielu bezdomnych psów, które każdego dnia trafiają na ulicę. Na szczęście w odróżnieniu od większości z nich, udaje mu się znaleźć nowy dom. Zanim jednak do tego doszło, przez wiele tygodni musiał walczyć o przetrwanie, pokonując wiele przeciwności.

Jego losy zostały przedstawione w spocie zrealizowanym przez agencję M&C Saatchi dla organizacji Blue Cross zajmującej się pomocą porzuconym zwierzętom. Przypadek Baxtera to tylko jedna z wielu historii, z którymi na co dzień stykają się jej pracownicy. W kampanii "I will survive" ("Przetrwam"), posłużyła ona do przybliżenia odbiorcom tego problemu.

Tytuł kampanii nie jest przypadkowy. To nawiązanie do słynnego przeboju Glorii Gaynor, który do poruszanego problemu pasuje nie tylko ze względu na tytuł, ale również samą treść. Słowa piosenki zostały tak zestawione z pokazywaną w spocie kampanii historią porzuconego psa, że słuchając ich, odbiorca może mieć wrażenie, jakby były opisem przeżyć głównego bohatera. Poprzez zastosowanie takiego zabiegu twórcy odwołali się do pozytywnych skojarzeń odbiorców ze znanym powszechnie utworem, chcąc sprawić, by odtąd, kojarzył się im również z porzuconymi zwierzętami wymagającymi pomocy. Pomoże to nie tylko w uświadomieniu widzom spotu istnienia tego problemu, ale również stwarza szanse, że przynajmniej część z nich, zdecyduje się zrobić z tej wiedzy konkretny użytek, przygarniając porzucone zwierzę.

Maciej Zubel


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
I will survive
Czas:
2015.9.4
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Blue Cross
Media:
Internet
Wykonawca:
M&C Saatchi
Adresaci:
Osoby potencjalnie mogące zaadoptować bezpańskie zwierzę
Hasło kampani:
With your support, pets will survive (Z twoją pomocą pupile przetrwają)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek