logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  05.02.2015

Pies dobry na wszystko

Your browser does not support the video tag.


Pies może być dla człowieka zarówno towarzyszem, kompanem do zabawy oraz pomocą w pracy. Bywa również przewodnikiem, w szczególności dla niewidomych lub głuchych – po ulicach, sklepach, urzędach i miejscach publicznych, czyli świecie fizycznym. Może on również pomagać osobom z innymi formami niepełnosprawności lub autyzmem w "poruszaniu się" po świecie społecznym, emocjonalnym i psychicznym. Aby zwierzęta były w stanie służyć wsparciem, wymagają specjalistycznego treningu.

Organizacja MIRA przekonuje Kanadyjczyków, że połączenie wspólnych działań ludzi i pomocy zwierząt może przyczynić się do zwycięstwa osób niepełnosprawnych i chorych nad przytłaczającymi ich słabościami i trudnościami.

Fundacja MIRA zajmuje się tresurą i przygotowaniem psów do współpracy z chorymi i niepełnosprawnymi. Przeszkoleni, czworonożni przyjaciele trafiają następnie do osób, które potrzebują opieki i towarzystwa zwierząt. Psy – przewodnicy oraz psy – terapeuci udostępniane są bezpłatnie osobom, które zgłaszają zapotrzebowanie na ich wsparcie.  Celem istnienia organizacji jest zwiększenie dostępności świata społecznego dla osób z niepełnosprawnościami fizycznymi, intelektualnymi, poprzez zagwarantowanie im opieki i przewodnictwa zwierząt.

Organizacja z pomocą agencji Publicis opracowała kampanię, która w prostej, rysunkowej formie ilustruje relacje jakie powstają między psami i chorymi dziećmi, korzystającymi z dogoterapii. Krótki film uświadamia odbiorcom, że wytrenowane czworonogi mogą być dla autystycznych dzieci przewodnikami i pomagają pozbyć się uczucia izolacji i dołączyć im do świata społecznego. Plakat z twarzą dziecka wpisaną w profil psiej głowy może komunikować więź i nierozłączność niepełnosprawnych osób oraz wspierających je zwierząt.

Kampania opublikowana została w celu upowszechnienia świadomości o tym, że psy tresowane w na potrzeby osób niepełnosprawnych pełnią nie tylko role przewodników, ale także mogą być przygotowywane do funkcji terapeutycznych. MIRA zwracając uwagę Kanadyjczyków na swoją działalność, zachęca ich do darowizn. Organizacja na stronie internetowej zaprasza odbiorców kampanii do świadomej i planowanej dobroczynności oraz jeśli to możliwe – regularnego wpłacania środków finansowych na konto Fundacji.

Kamila Brzezińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
United to Outplay Autism / Unis pour déjouer l’autisme
Czas:
2015.1.23
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Fondation MIRA
Media:
Telewizja, internet, plakaty
Wykonawca:
Publicis (Montreal, Kanada)
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
Donate to Mira, Outplay Autism/ Donnez a Mira, Déjouer l'Autisme (Wesprzyj finansowo MIRA, pokonaj autyzm)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 04.05.2022

    Globalny raport o pracy hybrydowej 2022


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek