logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Rosja, Ekologia i środowisko
   ──────  20.04.2015

Pierwsza randka z psem

Your browser does not support the video tag.


Wolontariat połączony z randką to nowy pomysł rosyjskiego schroniska na pomoc czworonożnym podopiecznym. 

Im więcej czasu schroniskowe psy spędzają w przepełnionych klatkach, tym bardziej cierpią z powodu braku kontaktu z człowiekiem, tym bardziej wyobcowane i agresywne się stają, a ich szanse na znalezienie nowego domu maleją. Autorzy kampanii zamiast próby zobrazowania problemu w tragiczny i wstrząsający sposób wdrożyli innowacyjny projekt wolontariatu, połączonego z randką czy spotkaniem towarzyskim. Wystarczy za pomocą serwisu wybrać jednocześnie czworonoga ze schroniska oraz osobę, której też się spodobał i umówić się na wspólne spotkanie. Wybrana w ten sposób para poznaje się ze sobą z chwilą dotarcia człowieka do schroniska. Można też zaprosić znajomego z sieci społecznościowej. Spacer i zabawa zaspokajają potrzebę bliskości, której psy nie doświadczają na co dzień, pozwalają także poznać się ludziom. Akcja zyskała ogromną popularność oraz wzbudziła zainteresowanie i entuzjazm mediów. Od chwili uruchomienia serwisu już 1000 osób zaangażowało się w projekt i co tydzień 50 nowych "par" spotyka się, aby spędzić razem czas. I choć odbiorca nie usłyszy na koniec spotu, że każdy z czworonogów odnajduje ostatecznie nowy dom, to patrząc ile pozytywnych bodźców dają wzajemne kontakty należy przyjąć, że jest to ważny krok w kierunku poprawy ich losu.

Katarzyna Płaza


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Dog dating
Czas:
2015.2.14
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Rosja
Nadawca:
Super-Dog dog shelter
Media:
Internet
Wykonawca:
Hungry Boys, Russia
Adresaci:
Osoby chcące poznać potencjalnego partnera, zainteresowane pomocą zwierzętom
Hasło kampani:
Date to save dogs (Randkuj, by ocalić psy)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek