Charytatywną ideę (RED)™ stworzoną przez Bono, lidera grupy U2, wsparły do tej pory znane, międzynarodowe marki. W tym roku dołączyła do nich polska Belvedere Vodka. Współpraca została ogłoszona podczas specjalnej imprezy w Los Angeles, na której wystąpił Usher, ambasador projektu (BELVEDERE)RED.
Belvedere Vodka jest pierwszą polską marką współpracującą z (RED)™. Przyłączając się do projektu każda z marek (m.in. Apple, American Express, Starbucks i Emporio Armani) stworzyła specjalną linię produktów, sygnowanych logotypem (RED)™, a część zysków ze sprzedaży przekazana została do Globalnego Funduszu do walki z AIDS, gruźlicą i malarią (Global Fund to fight AIDS, Tuberculosis and MalariaTM). W przypadku Belvedere Vodka będzie to 50%.
Do tej pory udało się przekazać ponad 170 milionów USD i pomóc 7.5 milionom chorych.
W ramach współpracy powstała specjalna butelka (BELVEDERE)RED, zawierająca klasyczny wariant tej wódki. Na butelce tradycyjnie znalazł się Pałac Belwederski – symbol marki, który w limitowanej edycji umieszczony został w charakterystycznych dla (RED)™ nawiasach.
Światowym ambasadorem (BELVEDERE)RED został Usher – pięciokrotny laureat nagrody Grammy. Aktywnie wspiera on ideę fundacji i, wraz z Belvedere, szerzy świadomość problemu AIDS w Afryce. Piosenkarz wystąpił podczas wydarzenia uświetniającego rozpoczęcie współpracy, które odbyło się w lutym tego roku, po rozdaniu nagród Grammy w Los Angeles.
– Belvedere stwarza przestrzeń do tego, aby każdy uczestnik nocnego życia mógł stać się częścią światowej inicjatywy, wspieranej przez najlepsze marki. Podobnie jak Penelope Cruz, Gwen Stefani, Iman czy Sienna Miller można wesprzeć szczytny cel – walkę z HIV w Afryce – mówi Adrianna Wisińska, Brand Manager Belvedere Vodka.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!