Ruszyła II edycja akcji MUSIC FOR LIFE. W jej ramach młodzi artyści zgłaszają swoje utwory, z których jury wybiera najlepszych 15 i umieszcza na platformie internetowej musicforlife.pl. Internauci głosują na swoje ulubione muzyczne utwory, wysyłając przelew lub SMS. Zebrane w ten sposób pieniądze przeznaczane są na zakup sprzętu dla dzieci z chorobami układu słuchu, leczonych w Centrum Zdrowia Dziecka.
Nową odsłonę akcji inauguruje polsko-luksemburski singiel pianistki Beaty Szałwińskiej i funky jazzowego wokalisty Pawła Kowalczyka. Utwór „No words” jest do nabycia w postaci cyfrowej na stronie akcji jako pierwsza skomponowana i przekazana „Piosenka z sercem”. Singiel zostanie również wydany w wersji miniCD. Do singla powstał teledysk, który można obejrzeć na kanale MUSIC FOR LIFE.
Inicjatorzy planują wydanie składanki zawierającej utwory przekazane na rzecz Kampanii lub specjalnie skomponowane przez gwiazdy zaproszone do udziału w II edycji. Będą realizować również projekt, w ramach którego na polskim rynku muzycznym pojawi się możliwość wydania przez artystów „Płyty z sercem”. Określona kwota ze sprzedaży każdego egzemplarza płyty oznaczonej logo kampanii MUSIC FOR LIFE zasili konto Fundacji ORIMARI i zostanie przekazana na cele akcji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów