Ruszyła II edycja akcji MUSIC FOR LIFE. W jej ramach młodzi artyści zgłaszają swoje utwory, z których jury wybiera najlepszych 15 i umieszcza na platformie internetowej musicforlife.pl. Internauci głosują na swoje ulubione muzyczne utwory, wysyłając przelew lub SMS. Zebrane w ten sposób pieniądze przeznaczane są na zakup sprzętu dla dzieci z chorobami układu słuchu, leczonych w Centrum Zdrowia Dziecka.
Nową odsłonę akcji inauguruje polsko-luksemburski singiel pianistki Beaty Szałwińskiej i funky jazzowego wokalisty Pawła Kowalczyka. Utwór „No words” jest do nabycia w postaci cyfrowej na stronie akcji jako pierwsza skomponowana i przekazana „Piosenka z sercem”. Singiel zostanie również wydany w wersji miniCD. Do singla powstał teledysk, który można obejrzeć na kanale MUSIC FOR LIFE.
Inicjatorzy planują wydanie składanki zawierającej utwory przekazane na rzecz Kampanii lub specjalnie skomponowane przez gwiazdy zaproszone do udziału w II edycji. Będą realizować również projekt, w ramach którego na polskim rynku muzycznym pojawi się możliwość wydania przez artystów „Płyty z sercem”. Określona kwota ze sprzedaży każdego egzemplarza płyty oznaczonej logo kampanii MUSIC FOR LIFE zasili konto Fundacji ORIMARI i zostanie przekazana na cele akcji.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2023
Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym