Ruszyła II edycja akcji MUSIC FOR LIFE. W jej ramach młodzi artyści zgłaszają swoje utwory, z których jury wybiera najlepszych 15 i umieszcza na platformie internetowej musicforlife.pl. Internauci głosują na swoje ulubione muzyczne utwory, wysyłając przelew lub SMS. Zebrane w ten sposób pieniądze przeznaczane są na zakup sprzętu dla dzieci z chorobami układu słuchu, leczonych w Centrum Zdrowia Dziecka.
Nową odsłonę akcji inauguruje polsko-luksemburski singiel pianistki Beaty Szałwińskiej i funky jazzowego wokalisty Pawła Kowalczyka. Utwór „No words” jest do nabycia w postaci cyfrowej na stronie akcji jako pierwsza skomponowana i przekazana „Piosenka z sercem”. Singiel zostanie również wydany w wersji miniCD. Do singla powstał teledysk, który można obejrzeć na kanale MUSIC FOR LIFE.
Inicjatorzy planują wydanie składanki zawierającej utwory przekazane na rzecz Kampanii lub specjalnie skomponowane przez gwiazdy zaproszone do udziału w II edycji. Będą realizować również projekt, w ramach którego na polskim rynku muzycznym pojawi się możliwość wydania przez artystów „Płyty z sercem”. Określona kwota ze sprzedaży każdego egzemplarza płyty oznaczonej logo kampanii MUSIC FOR LIFE zasili konto Fundacji ORIMARI i zostanie przekazana na cele akcji.
zobacz także
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
14.04.2025Wydarzenia
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025Wydarzenia
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025Wydarzenia
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025Wydarzenia
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących