Ruszyła II edycja akcji MUSIC FOR LIFE. W jej ramach młodzi artyści zgłaszają swoje utwory, z których jury wybiera najlepszych 15 i umieszcza na platformie internetowej musicforlife.pl. Internauci głosują na swoje ulubione muzyczne utwory, wysyłając przelew lub SMS. Zebrane w ten sposób pieniądze przeznaczane są na zakup sprzętu dla dzieci z chorobami układu słuchu, leczonych w Centrum Zdrowia Dziecka.
Nową odsłonę akcji inauguruje polsko-luksemburski singiel pianistki Beaty Szałwińskiej i funky jazzowego wokalisty Pawła Kowalczyka. Utwór „No words” jest do nabycia w postaci cyfrowej na stronie akcji jako pierwsza skomponowana i przekazana „Piosenka z sercem”. Singiel zostanie również wydany w wersji miniCD. Do singla powstał teledysk, który można obejrzeć na kanale MUSIC FOR LIFE.
Inicjatorzy planują wydanie składanki zawierającej utwory przekazane na rzecz Kampanii lub specjalnie skomponowane przez gwiazdy zaproszone do udziału w II edycji. Będą realizować również projekt, w ramach którego na polskim rynku muzycznym pojawi się możliwość wydania przez artystów „Płyty z sercem”. Określona kwota ze sprzedaży każdego egzemplarza płyty oznaczonej logo kampanii MUSIC FOR LIFE zasili konto Fundacji ORIMARI i zostanie przekazana na cele akcji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
01.09.2024
„Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla
-
31.08.2024
Z Drohobycza do Wenecji – twórczość Brunona Schulza na międzynarodowym festiwalu
-
29.08.2024
Płatność kartą w mObywatelu już dostępna
-
28.08.2024
Konkurs Art Moves 2024 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty
-
24.08.2024
Carrefour rozpoczął montaż maszyn do systemu kaucyjnego
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku