W listopadzie i grudniu na łódzkich nośnikach Cityboard Media prezentuje się kampania „Szczęśliwe Podwórka” organizowana przez Virako. To pierwsza kampania społeczna, do której propagowania wykorzystano ekoplakat – przyjazne środowisku (w pełni przetwarzalne) podłoże do druku.
„Szczęśliwe Podwórka” to akcja społeczna, której zasadniczym celem jest propagowanie idei powstawania i istnienia świetlic podwórkowych. W ramach prowadzonej akcji realizowany jest cykl warsztatów, wycieczek i animacji dla dzieci z łódzkiej Świetlicy Podwórkowej prowadzonej przez Stowarzyszenie Centrum Wsparcia Terapeutycznego. Świetlica opiekuje się blisko 60 dzieci m. in. pomagając im w odrabianiu lekcji, przygotowywaniu posiłków i organizowaniu czasu wolnego i stając się dla nich drugim domem. Akcja Szczęśliwe Podwórka jest dla CWT szansą na utrzymanie dotychczasowej działalności.
Kampania outdoorowa realizowana na nośnikach Cityboard Media ma na celu promocję sprzedaży kalendarza „re_fresh by VIRAKO 2011” zaprojektowanego przez designera Janusza Kaniewskiego. Całkowity dochód ze sprzedaży kalendarza, wzbogaconego 12 osobistymi grafikami projektanta, przeznaczony jest na potrzeby akcji „Szczęśliwe Podwórka”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę