W listopadzie i grudniu na łódzkich nośnikach Cityboard Media prezentuje się kampania „Szczęśliwe Podwórka” organizowana przez Virako. To pierwsza kampania społeczna, do której propagowania wykorzystano ekoplakat – przyjazne środowisku (w pełni przetwarzalne) podłoże do druku.
„Szczęśliwe Podwórka” to akcja społeczna, której zasadniczym celem jest propagowanie idei powstawania i istnienia świetlic podwórkowych. W ramach prowadzonej akcji realizowany jest cykl warsztatów, wycieczek i animacji dla dzieci z łódzkiej Świetlicy Podwórkowej prowadzonej przez Stowarzyszenie Centrum Wsparcia Terapeutycznego. Świetlica opiekuje się blisko 60 dzieci m. in. pomagając im w odrabianiu lekcji, przygotowywaniu posiłków i organizowaniu czasu wolnego i stając się dla nich drugim domem. Akcja Szczęśliwe Podwórka jest dla CWT szansą na utrzymanie dotychczasowej działalności.
Kampania outdoorowa realizowana na nośnikach Cityboard Media ma na celu promocję sprzedaży kalendarza „re_fresh by VIRAKO 2011” zaprojektowanego przez designera Janusza Kaniewskiego. Całkowity dochód ze sprzedaży kalendarza, wzbogaconego 12 osobistymi grafikami projektanta, przeznaczony jest na potrzeby akcji „Szczęśliwe Podwórka”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska