Kreacje / printy, Kampanie, Grecja, Hiszpania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 25.10.2021
Pier(w)si do wsparcia
Październik tradycyjnie obchodzony jest jako Międzynarodowy Miesiąc Świadomości Raka Piersi.
I z każdym rokiem inicjatywa ta angażuje coraz więcej podmiotów na całym świecie. Nawet firmy niezwiązane na co dzień z medycyną czy profilaktyką zdrowotną przyłączają się do akcji – a ich działania mogą wzbudzić podziw swoją kreatywnością i… poczuciem humoru.
Dobrym przykładem są tu marki samochodowe Hyundai i Audi, które przyłączyły się do obchodów Miesiąca Świadomości Raka Piersi poprzez zmianę swoich logotypów w pomysłowy i wymowny sposób.
Nazwa kampanii:
Breast Cancer Awareness Month / Details can be important
Czas:
2021.10.24
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Nadawca:
Audi / Hyundai
Media:
digital / print
Wykonawca:
adjust., Greece / Made in Space, Spain
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
14.01.2025
Co dzieli i jednoczy Europejczyków?
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?